رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربیعی: مربی نیستم که به سبک تیم مقابل انتقاد کنم/ در زدن ضربات پایانی خیلی بدشانس بودیم

20:15 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان دنبال این بود که در این بازی به هر نحوی که شده امتیاز بگیرد و بازی را نبازد.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته دهم لیگ برتر در نشست خبری پایان بازی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان، کادر فنی و کل مدیریت خسته نباشید می‌گویم. همین‌طور خسته نباشید می‌گویم به بچه‌های تیم مس رفسنجان. در رابطه با بازی می‌توانم بگویم که خیلی بخش عمده و کامل بازی در نیمه اول و چه در نیمه دوم ما در اختیار داشتیم و با توجه به اینکه مطلع بودیم با توجه به شرایط هفته‌های گذشته تیم نفت مسجدسلیمان دنبال این هستند در این بازی به هر نحوی که شده امتیاز بگیرند و بازی را نبازند. به هر حال تلاش‌شان را به شکل‌های مختلف کردند. من جزو مربیانی نیستم که در رابطه با سبک و روش‌های تیم مقابل صحبت کنم. آنها به هدف‌شان که گرفتن امتیاز بود، رسیدند.

*خیلی در زدن ضربات بدشانس بودیم. امروز روز بدشانسی تیم ما بود اما به بازیکنان تیمم می‌گویم اینطور نخواهد ماند و به هر حال نمی‌شود که در هر بازی ما این همه موقعیت ایجاد کنیم اما به گل نرسیدیم. این دوران تمام خواهد شد و ان‌شاءالله یک مقداری بار روانی روی دوش بچه‌های جلوی زمین برداشته شود ان‌شاءالله پای‌شان به گلزنی باز می‌شود.

ادامه دارد ...


برچسب ها: محمد ربیعی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *