رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشاور مقام معظم رهبری : کشورهای غربی متحد نیستند

21:00 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۹۷۱
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ارتباط میان تشکل‌های جبهه مقاومت بسیار خوب است و این در حالی است که کشورهای غربی متحد نیستند.

خبرگزاری میزان – علی‌اکبر ولایتی در گفت‌وگو با شبکه لبنانی المیادین با بیان اینکه، ارتباط میان تشکل‌های جبهه مقاومت بسیار خوب است و این در حالی است که کشورهای غربی متحد نیستند، گفت: ایران در قلب جبهه مقاومت است و در کنار یمن و لبنان و سوریه و فلسطین و عراق ایستاده است.

  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: اتفاقات اخیر ایران أسف‌بار است اما این امر چه ارتباطی با این مساله دارد که مجموعه‌هایی مسلح از طرف بارزانی از خارج بیایند و مردم کُرد ما را بکشند؟

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر ایران، کشورهای بیگانه به دنبال بهانه می‌گردند و این امر طبیعی نیست، تاکید کرد: واشنگتن و تل‌آویو آنقدر قوی نیستند که بتوانند طرح‌های خود را در ایران پیاده کنند و ملت ایران اجازه تحقق چنین مساله‌ای را نخواهد داد.

  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: در هفته‌های اخیر نیروهای داعشی از عراق به افغانستان انتقال داده شدند تا ابزار دست آمریکایی‌ها باشند. آمریکایی‌ها قصد دارند تا در مکانی باشند که بتوانند ثروت دیگر کشورها را غارت کنند.

وی افزود: اروپایی‌ها پیش‌تر سیاست مستقلی داشتند اما امروز دنباله‌رو واشنگتن شده‌اند. غربی‌ها بر این باورند که جهان تک‌قطبی و آمریکا ابرقدرت است.

  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه با اشاره به روابط ایران و عربستان ، گفت: ما همسایه عربستان هستیم و باید با هم همزیستی کنیم؛ بنابراین سفارتخانه‌های دو کشور باید فعال باشند تا مشکل از طریق بهتری حل شوند.

ولایتی تاکید کرد: ما همچنین از کشور دوست و برادر، عراق، حمایت می‌کنیم و امیدواریم نقش تاریخی این کشور بازگردانده شود و ما از لبنان حمایت می‌کنیم و خط مرزی دریایی این کشور باید مشخص شود؛ همچنین رژیم صهیونیستی باید از منطقه مرزهای دریایی لبنان خارج شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *