رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از ملت ایران عذرخواهی کنید

15:53 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۶۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تصمیم‌سازان بی‌تعادل کاخ الیزه که در پیروی بی‌چون و چرا از فرامین کاخ سفید و رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در جهان سرآمد هستند در رویکردی غیر معقول و استکباری نسبت‌های ناروایی که صرفا استحقاق خودشان را دارد به کشور و ملت مقتدر  ایران روا داشتند.

خبرگزاری میزان_ بعد از انتشار مستند داستان یک ماموریت از صدا و سیما که اثبات کننده بخش کوچکی از نقش توطئه‌گرایانه و مداخله جویانه دولت فرانسه در بروز اغتشاشات ناکام اخیر مبتنی بر کشته‌سازی و به صحنه آوردن معترضین اجاره‌ای بود، انتظار می‌رفت که دولت فرانسه به رفتار مدارا جویانه و معقولانه ایران نسبت به عدم افشای تمامی اعترافات ننگین دو جاسوس فرانسوی احترام گذاشته و از ایران تشکر و قدردانی نماید که با خویشتن دارای تمام اعترافات تکان دهنده دو جاسوس فرانسوی را افشا و رسانه‌ای نکرده است. به همان طریقی که ترامپ حداقل این اندازه فهم داشت که از سپاه پاسداران تشکر کند که هواپیمای جاسوسی حامل 32 افسر آمریکایی را هدف قرار نداد.

لکن تصمیم‌سازان بی‌تعادل کاخ الیزه که در پیروی بی‌چون و چرا از فرامین کاخ سفید و رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در جهان سرآمد هستند در رویکردی غیر معقول و استکباری نسبت‌های ناروایی که صرفا استحقاق خودشان را دارد به کشور و ملت مقتدر  ایران روا داشتند.

حال باید از دولتمردان این کشور سوال کرد، آیا اعمالی وحشیانه‌تر از آنچه دولت و نظامیان شما در قاره مظلوم آفریقا و برخی از کشورهای آمریکای لاتین انجام داده‌اند در جهان سراغ دارید؟

آیا وحشیانه‌تر از این رفتار که عامدانه خون‌های آلوده به ایدز را برای ملت مظلوم عراق و ایران ارسال کردید می توان سراغ گرفت؟

آیا وحشیانه‌تر از این سراغ دارید که هزاران کودک و زن یمنی با سلاح‌های فرانسوی و توسط عربستان به خاک و خون کشیده شده‌اند؟

دولت فرانسه با حمایت از رژیم‌های کودک کش بیشترین سهم را در بمباران مناطق مسکونی در غزه و یمن دارد، آیا فرانسه با این وضعیت اسفناک، برازنده یدک کشیدن واژه مقدس دفاع از حقوق بشر و زنان و کودکان است؟

آیا سیاستی وحشیانه‌تر از این خبر دارید که فرانسه حامی یک فرقه جانی خون آشام تروریستی و فراری از ایران به نام مجاهدین خلق است؟ که فقط 12 هزار نفر از مردم غیرنظامی ایران را در کوچه و خیابان صرفا به جرم اینکه ظاهر مذهبی داشتند ترور کرده است؟

آیا سیاستی وحشیانه‌تر از این خبر دارید که برای زیر فشار قرار دادن ایران برای صرف نظر کردن از حقوق خود در مذاکرات هسته‌ای، جاسوسان فرانسوی به کشور ما بیایند و عده‌ای ساده لوح یا شیاد را اجیر کنند که با پول‌های مالیات دهندگان فرانسوی ده‌ها    هم وطن خود را از پشت خنجر بزنند، صدها آمبولانس و بانک و بیمارستان را به آتش بکشند و کشته‌سازی کنند تا به خیال واهی، نظام مردمی ایران پایگاه اجتماعی خود را از دست بدهد و برجام مورد نظر صهیونیست ها را امضا کند؟

آیا پلیسی مثل پلیس وحشی فرانسه می‌شناسید که صدها نفر از هم‌وطنان خود را با ضربات مستقیم گلوله فقط به جرم اعتراض موسوم به جلیقه زردها نابینا کرده باشد.

دولت فرانسه در قرن بیست و یکم یکی از بزرگ ترین ضایع‌کنند‌گان حقوق زنان است و بزرگترین بنگاهای تجارت برده سفید متعلق به کشور فرانسه است. دولت فرانسه درتعدی به حق آوارگان اوکراینی نیز کوچکترین تردیدی به خود راه نداد و از زنان جوان پناهنده اوکراین به عنوان برده سفید کمال سوء استفاده را کرد. آیا این به منزله دفاع از حقوق زنان است؟ آیا این واقعا احترام به حقوق زنان است؟

هر روز در ایران تعدادی از کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای به علت تحریم‌های دولت سوئد و دیگر شرکت‌های اروپایی در جلو چشم والدین شان با درد و رنج جان می‌دهند اما دریغ از اعتراض حامیان حقوق بشر و فرانسوی ها  برای برداشتن تحریم دارویی از ملت ایران. آیا واقعا شما مدافع ملت ایران هستید یا قصد مذبوحانه داشتید ایران را به سوریه تبدیل کنید و هزاران زن و کودک را به خاک و خون بکشید و کشور ما را ویران کنید؟

پیام سازمان‌های مقتدر اطلاعاتی جمهوری اسلامی به تمامی دشمنان ملت ایران از جمله فرانسه و برخی دیگر از فریب‌خوردگان این است که سرویس اطلاعاتی ایران بر اکثر فعالیت‌های مذبوحانه شما احاطه دارد و هر موقع که لازم بداند ملت بزرگ و شجاع و فهیم ایران و دیگر ملت‌های جهان را از نیات سوء و پلید شما آگاه خواهد ساخت.

و ثانیاً به جای فرافکنی و فرار به جلو و متهم نمودن جمهوری اسلامی، از ملت بزرگ ایران به دلیل این همه توطئه و گستاخی و مداخله‌گری عذرخواهی کنید و ما نیز به احترام و به پاس میزبانی ملت محترم فرانسه از رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) این بار با دیده اغماض با اقدامات اشتباه شما برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *