آماده‌سازی بسته حمایتی از کسب و کارهای مجازی/ به هیچ وجه اینترنت سراسری قطع نشده بود

13:07 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۰۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات گفت: قول می‌دهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسب و کارها بتوانند آن شرایطی را که در پلتفرم‌های خارجی داشتند را در پلتفرم‌های‌ داخلی احیا بکنند.

خبرگزاری میزان - عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در یک ماه گذشته به هیچ وجه اینترنت سراسری قطع نشده بود و محدودیت های مقطعی اعمال شده و خسارت مشترکین جبران می شود.


وزیر ارتباطات گفت: قول می‌دهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسب و کارها بتوانند آن شرایطی را که در پلتفرم‌های خارجی داشتند را در پلتفرم‌های‌ داخلی احیا بکنند.

وی افزود: دیروز معافیت های مالیاتی و تسهیلات بانکی و حمایت های تبلیغاتی و غیره در حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی در قالب ۱۵ ماده در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال تصویب شد.

زارع پور تاکید کرد: در یک ماه گذشته به هیچ وجه اینترنت سراسری قطع نشده بود و محدودیت‌های مقطعی اعمال شده و خسارت مشترکین جبران می‌شود.

به گفته‌ی وزیر ارتباطات بسته حمایتی از کسب و کارهای مجازی از جمله معافیت‌های مالیاتی و غیره آماده شده که در هفته آینده اعلام خواهد شد.

بنابر اطلاعیه وزارت ارتباطات عیسی زارع‌پور امروز پس از برگزاری جلسه هیئت دولت در خصوص دلیل عدم برخورد با فیلترشکن فروشان، گفت: فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.

به گفته وی، اکنون تلاش هایی صورت می گیرد که فروش این ابزارها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری شود.

در برخی از رسانه‌ها این اظهارات وزیر ارتباطات به غیر قانونی بودن استفاده از وی پی ان تفسیر شده بود که صحیح نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *