ماجرای حضور سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی

17:11 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۰۴۲
سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی، سخنان آنان را شنید و به سئوالاتشان پاسخ داد.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: «علی بهادری جهرمی» که عصر امروز سه‌شنبه برای شرکت در نشست علمی - دانشجویی «کارگزار ملت» در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی حاضر شده بود، پس از پایان این نشست صریح و صمیمی در جمع دانشجویان معترضی که بیرون از سالن تجمع کرده بودند، حضور یافت و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

سخنگوی دولت نخست به دعوت دانشجویان دانشگاه علامه در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق این دانشگاه سخنرانی کرد و سپس به مدت یک ساعت و نیم با سعه صدر به پرسش‌های مختلف دانشجویان درباره مهم‌ترین مسائل روز پاسخ داد.

تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارها کردند.

با وجود تأکید مسئولان دانشگاه مبنی بر خروج سخنگوی دولت از درب دیگر و حاضر نشدن در جمع دانشجویان معترض، بهادری جهرمی اما در حرکتی قابل تحسین به میان دانشجویان معترض رفت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد؛ در این میان برخی افراد به‌جای طرح مطالب خود و بحث‌ و گفت‌وگو همچنان بر شعار دادن خود و برهم زدن فضا اصرار داشتند.

پس از حضور نیم ساعته سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض، بهادری جهرمی برای حضور در جلسه‌ای دیگر دانشگاه را ترک کرد و دانشجویان معترض نیز در قالب گروه‌های چند نفره و با طرح برخی شعارها در محیط دانشکده پراکنده شدند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *