انوشیروانی: شرایط وزنه‌برداری آنچنان مناسب نیست/ برای قهرمانی در آسیا به بحرین رفته بودیم

17:00 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۰۳۲
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: مکان اردوها تهران خواهد بود و تلاش می کنیم بالاترین امکانات را برای بچه‌ها فراهم کنیم.

خبرگزاری میزان - سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خدا را شاکریم که بعد از برپایی چهل و پنج روز اردوی مستمر برای تیم ملی بزرگسالان آقا و خانم، توانستیم در مسابقات آسیایی بحرین حضور پیدا کنیم. تیم های آقایان و بانوان روند رو به رشدی داشته‌اند و به مسابقات آینده امیدوار شدیم.

*خدمت مردم عزیز عرض کردهایم که شرایط وزنه‌برداری آنچنان مناسب نیست ولی برنامه‌های خوبی برای آینده داریم و امیدواریم روز به روز بهتر شود. با یک برنامه ریزی خوب اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان را برای مسابقات جهانی کلمبیا شروع می کنیم. مکان اردوها تهران خواهد بود و تلاش می کنیم بالاترین امکانات را برای بچه‌ها فراهم کنیم چرا که اولین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

*بر خودمان تکلیف می دانیم که بهترین شرایط را برای اعضای تیم ملی فراهم کنیم. افراد با استعدادی داریم که حضور آنها در رده جوانان رو به پایان است و فدراسیون برنامه ریزی دارد که پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بانوان و آقایان داشته باشد.

*در این مسابقات یکی از ملی پوشان دچار مصدومیت شد و نتوانستیم در دوضرب امتیاز کامل و مدال مجموع را به دست بیاوریم. بیش از شصت امتیاز را به همین دلیل از دست دادیم و نهایتا عنوان سومی تیمی را به دست آوردیم درحالیکه اگر آن امتیازات از دست نمی رفت، قهرمان آسیا بودیم. با این تاکتیک اومده بودیم که قدرت خود را به عنوان تیم اول آسیا نشان دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *