تأکید استاندار تهران بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه استاندارد

15:04 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۷۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران بر لزوم اجرای مصوبات قبلی و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه استاندارد تأکید کرد و گفت: با توجه به اجباری شدن استاندارد تولید سازه‌های فولادی باید بازه زمانی برای تولیدکننده‌ها مشخص شود تا از این نظام تبعیت کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه استاندارد ضمن تبریک هفته استاندارد اظهار داشت: حاکمیت شئون و ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها امنیت و دیگری نظارت است، و موضوع استاندارد نیز از جنس نظارت و کنترل می باشد که حائز اهمیت بسیار است.

وی ادامه داد: استاندارد، دروازه ورود به بازارهای جهانی است و اگر بخواهیم بازار داخلی را حفظ کنیم و تجارت خارجی داشته باشیم باید به این مسئله مهم توجه کنیم.

استاندار تهران  با اشاره به لزوم ارتقا شاخص های تخصصی و عمومی در زمینه استانداردهای تولید و تجارت عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه تولید، خدمات و حوزه های مختلف، اقدامات زیادی انجام شده و اکنون رقابت بر سر تولیدات فاخر است و باید خود را به استانداردهای بین المللی برسانیم.

منصوری سپس گفت: مصوبات جلسه در زمینه تسریع در استانداردسازی جایگاه های سوخت، پله برقی ها و پیاده‌روها، آسانسورها، تولید سازه های فلزی، تجهیزات زمین های بازی و مهدکودک ها مورد تصویب قرار گرفت.

وی بر لزوم اجرای مصوبات قبلی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه استاندارد تاکید کرد و افزود: با توجه به اجباری شدن استاندارد تولید سازه های فولادی باید بازه زمانی برای تولیدکننده ها مشخص شود تا از این نظام تبعیت کنند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *