رئیس کل دادگستری گلستان در ملاقات مردمی به مشکلات قضایی 91 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:43 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۶۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: امروز 91 نفر از مراجعان درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با رئیس کل دادگستری استان درمیان گذاشتند.

خبرگزاری میزان- احمدرضا فضیلت اظهار کرد: شهروندان گلستانی برای ملاقات حضوری با رئیس کل دادگستری استان و معاونانش جهت پیگیری مشکلات قضایی خود، می توانند نوبت اینترنتی دریافت کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان با بیان اینکه سه شنبه ها روز ویژه ملاقات مردمی است، افزود: شهروندان می توانند با دریافت وقت ملاقات، درخواست های حقوقی و قضایی خود را در این روز با رئیس کل دادگستری استان مطرح کنند.

فضیلت تاکید کرد: برای جلوگیری از معطلی مراجعان امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق درگاه adliran.ir فراهم شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: سه شنبه ها تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روزهای هفته هم افراد اگر مشکل یا درخواستی دارند، می توانند مراجعه کنند.

وی افزود : امروز هم 91 نفر از مراجعان درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با رئیس کل دادگستری و معاونان وی درمیان گذاشتند.اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی موضوع بیشتر این درخواست‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

امپراطوری دروغ، همکار سارق سابقه دار شد!

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *