واکنش الناز رکابی به حواشی ایجاد شده اخیر؛ پوششم سهوا دچار مشکل شد

12:34 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۵۰۲
الناز رکابی، عضو تیم ملی سنگنوردی بانوان در رابطه با حواشی ایجاد شده اخیر در مسابقات رسمی سنگنوردی آسیایی گفت: به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیر قابل پیش بینی بنده برای صعود دیواره، سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.

خبرگزاری میزان _ الناز رکابی، عضو تیم ملی سنگنوردی بانوان در رابطه با حواشی ایجاد شده در مسابقات رسمی سنگنوردی آسیایی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز و شریف ایران، اینجانب الناز رکابی ، با سابقه بیست سال عضویت در تیم ملی سنگنوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیر قابل پیش بینی بنده برای صعود دیواره، سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تعیین شده به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.»

همچنین صبح امروز سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص الناز رکابی را تکذیب و اعلام کرد: این ورزشکار پس از پایان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *