اعطای مرخصی 10 روزه به زندانیان واجد شرایط زندان زاهدان

10:50 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۲۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به درخواست مدیر زندان زاهدان با اعطای ده روز مرخصی به تمامی مددجویان واجد شرایط به میمنت عید ولادت پیامبر اسلام موافقت کرد.


خبرگزاری میزان-به مناسبت ایام خجسته و با برکت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) ماه گلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان و میر دادستان دادسرای نظامیان به اتفاق قضات این دادسرا با حضور در زندان زاهدان با مددجویانی که پرونده قضایی آنان با دادسرای نظامیان مرتبط بود دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که باهمراهی خسروی مدیرکل زندان های استان و مدیر زندان مرکزی زاهدان انجام شد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان دادسرای نظامیان و مدیر کل زندان های استان طی سخنان جداگانه ای ضمن تبریک میلاد حضرت خاتم المرسلین بر پیگیری وضعیت قضایی مددجویان و مساعدت در رفع مشکلات آنان مشروط به ابراز ندامت و پشتیبانی از خطای گذشته و حضور و فعالیت در برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان تاکید کردند.

در این نشست و گفت‌وگوی چهره به چهره مراجع قضایی با مددجویان، ماه گلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در پاسخ به درخواست مدیر زندان زاهدان با اعطای 10 روز مرخصی به تمامی مددجویان واجد شرایط به میمنت عید ولادت پیامبر اسلام موافقت کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *