پشت پرده استعفای ساپینتو از استقلال از دید رسانه پرتغالی

9:19 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۰۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رسانه پرتغالی زوایای تازه‌ای از استعفای ساپینتو از هدایت تیم فوتبال استقلال منتشر کرده است.

خبرگزاری میزان - نشریه «futebol365» پرتغال در خبری جنجالی مدعی شد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی این باشگاه از سمتش استعفا کرده، اما در نهایت از تصمیمش برگشت.

این رسانه پرتغالی نوشت: ساپینتو به دلیل برکناری رئیس باشگاه استعفای خود را به باشگاه استقلال ارائه کرد، اما پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جایگزین آجورلو، به او اعتماد کرد و باعث شد تا سرمربی پرتغالی از تصمیم خود منصرف شود.

به گفته یک منبع از دفتر مطبوعاتی سرمربی پرتغالی، ساپینتو از این تصمیم غافلگیر شد و تصمیم به استعفا گرفت، به دلیل "یک موضوع اصولی" و همبستگی با مصطفی آجورلو، که او را به باشگاه برد و اولین کسی بود که تلاش کرد او را به ایران بیاورد.

او بعداً با فتح‌الله‌زاده، جانشین آجورلو ملاقات کرد، که وی بر اعتماد کامل خود به پروژه ساپینتو تأکید کرد و از او خواست که به کارش در تیم ادامه دهد تا استقلال را به عنوان قهرمانی برساند.

این باشگاه در اینستاگرام با انتشار عکسی از این دیدار فتح الله زاده با ساپینتو نوشت: «طرفین بر همکاری موثر و همه جانبه برای موفقیت استقلال تاکید کردند».

پرسپولیس و استقلال پس از 9 هفته از لیگ ایران با 18 امتیاز به ترتیب در رده اول و دوم جدول لیگ ایران قرار دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *