ارزیابی مؤلفه‌های جنگ‌ ترکیبی در قرارگاه جنگ‌های نوپدید نیروی زمینی ارتش

9:26 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۰۳۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قرارگاه جنگ‌های نوپدید نیروی زمینی ارتش بخش‌ها و روش‌های مختلف جنگ‌های ترکیبی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، اظهار داشت: قرارگاه جنگ‌های نوپدید نیروی زمینی ارتش بخش‌ها و روش‌های مختلف جنگ‌های ترکیبی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: ایران اسلامی در سال‌های اخیر مورد هجمه جنگ‌های ترکیبی قرار گرفته است که اساس آن بیشتر بر فضای مجازی و تأثیر فناوری‌های نوین در شئون زندگی اجتماعی افراد استوار بوده است؛ بنابراین ما باید برای مقابله با بسترهای سایبری، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خود را آماده کرده و زیرشاخه‌های فرعی قرارگاه جنگ‌های نوپدید را گسترش دهیم و برای سناریوهای آتی دشمنان برنامه داشته باشیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در این قرارگاه نقش تمامی حوزه‌های فناورانه در عرصه دفاعی و امنیتی در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارگاه جنگ‌های نوپدید نیروی زمینی ارتش مؤلفه‌های جنگ‌های شناختی و ترکیبی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و در این رابطه زیرشاخه‌های فرعی راهبردی متعددی را ایجاد کرده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *