بازدید هیئت سه نفره سازمان زندان‌های کشور از زندان‌های استان اصفهان

15:13 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۸۳۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سه نفره سازمان زندان‌های کشور از زندان‌های استان اصفهان بازید کرد.

خبرگزاری میزان- بابایی در بازدید هیئت سه نفره از سازمان زندان های کشور به اصفهان از تهیه و پیش بینی اقلام مورد نیاز زندانیان حوادث اخیر خبر داد.

در راستای بررسی نحوه اجرا و‌ درصد تحقق دستورالعمل و مصوبات صادره با اولویت مصوبات شورای امنیتی انتظامی سازمان زندان های کشور، هیئت سه نفره ای از سوی رئیس سازمان زندان های کشور برخی از زندان های استان را بازدید و با مددجویان حوادث اخیر دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید یک روزه باقری، اسماعیلی و ملکی نمایندگان ویژه رئیس سازمان زندان ها با سفر به استان اصفهان از زندان های مرکزی،نسوان و کانون اصلاح و تربیت،خمینی شهر و نجف آباد بازدید و از نزدیک با مددجویان بازداشت شده حوادث اخیر دیدار و گفتگو و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل زندان های استان اصفهان در این بازدید با اشاره به خدمات و تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: در بدو ورود افراد به زندان ها زمینه ارتباط تلفنی،ملاقات ها و ایجاد فضایی مناسب خارج از داخل اندرزگاه ها تعبیه و مددجویان حوادث اخیر در آن محل اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: ویزیت پزشک و پرستار و تامین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز برای افراد بیمار و نیازمند ،تامین البسه مورد تقاضای زندانی و همچنین تامین آب گرم جهت استحمام و غذای کافی از دیگر اقداماتی است که ویژه این گروه از مددجویان صورت گرفته است.

در حوادث اخیر تعداد معدودی از اغتشاشگران توسط عوامل انتظامی و امنیتی دستگیر که با احکام قضایی به زندان معرفی که با پیگیری های صورت گرفته و بازدید مدیران و مسئولین عالی قضایی استان بسیاری از این افراد آزاد و به آغوش خانواده وجامعه بازگشته اند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات و دستورات مهم رئیس عدلیه درخصوص اتفاق رخ داده در زندان اوین/ نکات مهم رئیس قوه‌قضاییه درخصوص فراخوان گفت‌وگو با گروه‌ها و جریان‌های معترض و منتقد

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *