رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داوودی: در دوضرب از نظر قدرت و تکنیک خیلی بهتر شده‌ام/ روی نقاط ضعفم در یک‌ضرب کار می‌کنم

9:12 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۷۵۳۸
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا گفت: آسیب دیدگی که از ناحیه کتف داشتم تشدید شده بود. اینها بهانه نیست و حتما روی نقاط ضعفم کار می‌کنم.

خبرگزاری میزان - علی داوودی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در خصوص نایب قهرمانی در آسیا، اظهار داشت: در این مسابقه توانستم عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست بیاورم. رقابت بین من و گور میناسیان رقیب ارمنی بود که جزو وزنه‌برداران خیلی خوب و صاحب نام در وزنه‌برداری دنیاست.

وی افزود: برنامه این بود که در حرکت یک‌ضرب فاصله را با حریف کمتر کنیم و در دوضرب جلو بیفتیم، اما متاسفانه در یک‌ضرب به دلیل مشکلات جزئی تکنیکی که داشتم، طبق برنامه پیش نرفت. به محض این که به اردو برگردم در تمرینات روی این مشکلات تکنیکی در یکضرب کار می‌کنم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم.

نایب قهرمان آسیا با اشاره به اینکه حدود یک سال بود که در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است، عنوان کرد: آسیب دیدگی که از ناحیه کتف داشتم تشدید شده بود. اینها بهانه نیست و حتما روی نقاط ضعفم کار می‌کنم. در حرکت دوضرب از نظر قدرت و تکنیک نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ام، اما در یک‌ضرب تقریبا 2 ماه هست که تمرین با وزنه‌های سنگین را شروع کرده‌ام. با توکل به خدا تلاش می‌کنم که در کمتر از 2 ماه دیگر در کلمبیا یک‌ضرب قشنگ‌تری بزنم و جبران کنم.

دارنده مدال نقره المپیک توکیو تاکید کرد: این روزها شرایطی نیست که خوشحالی کنیم و باید با مردم عزیز همدردی کنیم. همیشه کنار مردم بودیم و بعد از این هم قطعا همینطور است. امیدوارم ورزش برای مردم قشنگتر شود گرچه کسی دل و دماغ تماشای مسابقات و خوشحالی ندارد. تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی آینده دل آنها را شاد کنم.

داوودی خاطرنشان کرد: شرایط اردو نسبت به قبل خیلی بهتر شده و امیدواریم که بهتر از این هم بشود. همه تلاشم را می کنم که برای المپیک پاریس سهمیه بگیرم. راه کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *