بچیرویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می‌رسانیم/ با ارمغانی کاملا هماهنگ هستم

16:27 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۷۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیر فنی جدید تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهم‌ترین هدفمان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون بسکتبال؛ مهمد بچیروویچ که به عنوان مدیر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان فعالیت خود را با فدراسیون آغاز کرده است، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در ایران اظهار داشت: خوشحالم که دوباره در ایران هستم چرا که از کشور خاطرات بسیار خوبی دارم و در سال‌های گذشته هم با وجود دوری از ایران در کشور چین با حامد حدادی، بهنام یخچالی و صمد نیکخواه بهرامی در خصوص بسکتبال ایران صحبت داشتم. از آنجایی که با تیم ملی بسکتبال سابقه همکاری دارم، این تیم در قلب من جای خاصی دارد.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: همیشه حس خوبی به ایران داشتم و دوباره می‌خواهیم خاطرات خوبی را با کار تیمی برای بسکتبال ایران بسازیم.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: نسل قبلی بسکتبال که تعدادی از آن‌ها خداحافظی کردند، افتخارات خوبی برای ایران به ارمغان آوردند. امیدوارم جوانان خوبی را بتوانیم جایگزین کنیم و با استفاده  از جوانان، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوریم.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهم‌ترین هدفمان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم و برای تحقق این هدف، با تمرکز و اراده بالا، تلاش مضاعف خواهیم داشت.

بچیروویچ در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در ادامه مسیر با همکاری و اتحاد رسانه‌ها، فدراسیون، کمیته ملی المپیک و مردم، دوباره بسکتبال قدرتمندی از ایران را می‌توانیم نشان دهیم و به اوج برگردیم.

ااین مربی اهل اسلوونی در ارتباط با نحوه همکاری با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: همکاری ما مدتی است آغاز شده و در همکاری کامل با یکدیگر قرار داریم و تمرکز مجموعه تیم موفقیت بسکتبال ایران است.

بچیرویچ گفت: همکاری من در قالب توجه به رده‌های سنی پایه هم هست تا بتوانیم در فرایند بازیکن سازی، نسل جدیدی را معرفی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *