عملکرد لژیونرها| از پیروزی الاهلی در شب گلزنی نوراللهی تا شکست شالروا با گلزنی حسین‌زاده

21:55 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لژیونرهای کشورمان امشب در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و خوش درخشیدند.

خبرگزاری میزان - لژیونرهای فوتبال کشورمان امشب در ترکیب تیم‌های‌شان به میدان رفتند و خوش درخشیدند.

در ادامه دیدارهای شنبه شب هفته دوازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلوا با شکست 2 بر یک خانه در خانه سنت‌ترویدن مواجه شد. دو گل سنت‌ترویدن را کاگاوا (17) و بویا (68) به ثمر رساندند. تک گل شارلوا نیز در دقیقه 90 توسط امیرحسین حسین‌زاده وارد دروازه حریف شد.

علی قلی‌زاده که در ترکیب اصلی شارلوا قرار داشت از دقیقه 54 جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده داد.

تیم شارلوا با اندوخته 1‍5 امتیازی رده یازدهم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک را در اختیار دارد.

*برتری شاگردان مجیدی و تیم نوراللهی

شنبه شب در هفته ششم لیگ امارات تیم اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی 2 بر صفر الفجیره را شکست داد. دانیل بسا (76) و احمد النقبی (84) برای اتحاد کلبا گل زدند.

تیم شباب الاهلی دبی نیز با حضور 85 دقیقه‌ای احمد نوراللهی پیروزی 2 بر یک را برابر الجزیره کسب کرد. خلیفه الحمادی (30 - بازیکن حریف) و عبادس (90) زننده دو گل شباب شد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات شباب الاهلی دبی و اتحاد کلبا با امتیاز مشترک 10 رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

*شکست سنگین یاران آزمون مقابل اینتراخت فرانکفورت

در شب دوم از هفته دهم بوندس‌لیگا؛ تیم فوتبال بایرلورکوزن از ساعت 17 امروز (شنبه) میهمان اینتراخت فرانکفورت بود و تن به شکست سنگین 5 بر یک مقابل میزبان خود داد.

لورکوزنی‌ها که به تازگی ژابی آلونسو را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده‌اند؛ پس از تحمل شکست خانگی مقابل یاران مهدی طارمی در تیم پورتو و در لیگ قهرمانان، حالا بازی هفته دهم خود را هم با شکستی سنگین پشت سر گذاشتند.

یاران سردار آزمون - که این بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت‌ مدتهاست برای بایرلورکوزن به میدان نمی‌رود - از دقیقه 71 و در پی اخراج هینکاپیه 10 نفره به بازی ادامه دادند.

*پیروزی ویسنته با گلزنی علیپور

در مرحله یک‌ سی‌ودوم نهایی جام اتحادیه فوتبال پرتغال شنبه شب ویسنته در خانه سپرا به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و صعود کرد.

برای ویسنته در این مسابقه مارتینس (15 - گل به خودی)، علی علیپور (25) و آرای (54) گل زدند.

*شکست خانگی پونفرادینای ۱۰ نفره

تیم فوتبال پونفرادینا در یازدهمین بازی فصل جاری لیگ دسته دوم اسپانیا شنبه شب با یک گل مغلوب لاس‌پالماس شد. تک گل این بازی در دقیقه 23 توسط آندینه برای لاس‌پالماس به دست آمد.

پونفرادینا در این بازی از دقیقه 28 با اخراج یوری 10 نفره شد. یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم نیز در دقیقه 31 کارت قرمز گرفت. پونفردینا با 1‍‍2 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته دوم اسپانیا جای دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *