رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمجید رسانه‌های پرتغالی از عملکرد شاگردان ساپینتو در استقلال

11:58 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۳۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روزنامه ورزشی آبولا در گزارشی به پیروزی تیم استقلال با هدایت ساپینتو پرداخت.

خبرگزاری میزان - روزنامه‌های ورزشی پرتغالی که پس از حضور مربیان پرتغالی در لیگ برتر فوتبال ایران به صورت ویژه اخبار فوتبال ایران را پیگیری می‌کنند، بعد از پایان هفته چهارم و برد لحظه آخری تیم استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان به تمجید از عملکرد شاگردان ریکاردو ساپینتو پرداختند.

روزنامه آبولا به عنوان یکی از رسانه‌های مطرح پرتغال برای این پیروزی آبی‌های پایتخت از تیتر "استقلالِ ساپینتو با بازگشت به مسیر پیروزی با صدرنشین برابر شد" استفاده کرد و نوشت: استقلال با سرمربیگری سرمربی پرتغالی خود روز جمعه این هفته در دیداری خارج از خانه و مربوط به دور نهم از لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و در صدر جدول رده بندی با پرسپولیس 18 امتیازی برابری کرد.

تیم تهرانی، تیم پایتخت‌نشین این کشور خاورمیانه‌ای، که در هفته قبل و در خانه مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رسیده بود، با گلی که در دقیقه 90 به ثمر رساند، مسیر پیروزی را از سر گرفت.

محمد قریشی، در این سفر دشوار به اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران، در فاصله 440 کیلومتری پایتخت، تک گل بازی را به ثمر رساند.

روزنامه اوجوگو، دیگر روزنامه مطرح پرتغال نیز با تیتر «استقلال ساپینتو پیروز می‌شود و به پرسپولیس می‌رسد»، نوشت: تیم سرمربی پرتغالی با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد. استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو جمعه این هفته با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و در صدر جدول لیگ ایران، به پرسپولیس رسید.

گل دقیقه 90 قریشی در دروازه خودی، پیروزی سرمربی پرتغالی را دیکته کرد که از گرفته نشدن 2 پنالتی برای تیمش گلایه داشت و فصل دیگری از رابطه سخت استقلال با داوران را رقم زد.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال ساپینتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *