رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویرانی با رمز آزادی!

9:28 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۹۵۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
یکی از اهداف اغتشاشاگران در آشوب‌های اتفاق افتاده در ایران هموار کردن مسیر ویرانی و تجزیه کشور است.

خبرگزاری میزان - سوریه‌سازی ایران و کشاندن کشور به سمت جنگ داخلی و در نهایت تجزیه یکی از رویاهای همیشگی دشمنان ایران بوده است.

در اغتشاشات اخیر نیز بسیاری از فعالان جدایی طلب و جریان‌های قوم گرا بدون هیچ ابایی به بیان آرزوهای خام خود پرداختند و با تحریک اغتشاش گران اهداف شوم دشمنان تمامیت ارضی و امنیت ایران را دنبال کردند.

مرور چند مورد از این فعالیت‌ها موضوع را روشن‌تر خواهد کرد.

در نمونه‌ای یک از خارج نشینان پان عرب با مشاهده اغتشاشات در ایران زبان به تهدید و وعده سوریه سازی ایران باز می‌کند و مبارزه جمهوری اسلامی با تروریسم در سوریه را به دروغ ویران سازی سوریه توسط ایران عنوان و از پروژه تبدیل ایران به سوریه می‌گوید.

دیگری پا را فراتر گذاشته والگوی اجرا شده در سوریه را برای ایران تجویز می‌کند و بعدتر که متوجه اشتباه خود در لو دادن نقشه عملیات می‌شود در توییتی جدید بخشی از محتوای منتشر شده قدیمی را اصلاح می‌کند.

تجزیه طلب دیگری که خود را «موسس حزب لیبرال الاحواز» می‌داند از درگیری داخلی در ایران حمایت می‌کند و از به آتش کشیده شدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران خوشحال می‌شود.

شبکه فارسی زبان اینترنشنال نیز از روزهای نخست اغتشاشات در ایران به میدان آمد و با میزبانی از اعضای گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب تشدید ناآرامی‌ها و یارگیری برای این گروهک‌ها در داخل ایران را آغاز کرد.

ماهی گیری تجزیه طلبان از آب گل آلود اعتراضات در ایران و تلاش آن‌ها برای دمیدن در آتش این اعتراضات و تبدیل آن به ناآمنی، درگیری و اغتشاش و فراهم آوردن زمینه تجزیه ایران اما به گروهی خاص محدود نمی‌شود، فعال کردن همزمان تمام ظرفیت‌ها و به میدان آمدن با تابلوی قومیت‌های مختلف و حتی رقابت برای سهم‌خواهی از ایران پس از براندازی در کنش مجازی این افراد مشهود است.

بیشتر بخوانید:

تبدیل اعتراض به اغتشاش با رمز «کشته‌سازی»؛ از خونی‌کردن پیراهن با رنگ تا موج‌سواری بر عکس همسر یک خواننده رپ

مثلا «عضو شورای مرکزی سازمان جوانان ملی گرای ترکیه» در توییتی مداخله جویانه، متوهمانه استراتژی ورود مردم مناطق ترک نشین ایران به اعتراضات را مشخص می‌کند و از قیام آذربایجان برای آذربایجان می‌گوید!

او با ژستی پیروزمندانه در تشریح تأسیس کمیته تشکیلات مجلس ملی موقت آذربایجان جنوبی در ترکیه می‌گوید.

دیگر عضو تجزیه طلب نیز در رابطه با این مجلس فاقد اعتبار وعده دیدن حقیقتی به نام آذربایجان جنوبی را در صفحه توییتری خود اعلام می‌کند و می‌نویسد: آرمان‌های شیخ محمد، پیشه‌وری، فریدون ابراهیمی و صدها نام دیگرچیزی نیست که جوانان آذربایجان به فراموشی سپارند!

موارد فوق تنها چند نمونه از فعالیت سازماندهی شده مزدوران وابسته به گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب و رژیم صهیونیستی است که هدفی جز چندپاره شدن ایران مقتدر را دنبال نمی‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اغتشاشات تجزیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *