گفت‌و‌گوی رئیس قوه قضاییه با معترضان جداکننده خط اعتراض از آشوب است

10:37 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۱۸۵
مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: اعلام آمادگی رئیس قوه قضاییه برای گفت و گو با افراد معترض به مسائل قضایی جداکننده خط اعتراض از آشوب است.

خبرگزاری میزان - پارسینه نوشت: محمد مظفری درباره رویکرد رئیس دستگاه قضا مبنی بر گفت‌و‌گو با افراد معترض به مسائل قضایی اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه به منظور رفع ابهامات معترضان،گروه‌ها، انجمن‌ها و مردم اعلام کرد که آمادگی گفت و گو را دارد که این امر نشانه هوشمندی، اقتدار و قدرت قوه قضاییه است.


وی در ادامه گفت: اعلام آمادگی رئیس قوه قضاییه برای گفت و گو با افراد معترض به مسائل قضایی جداکننده خط اعتراض از آشوب است.


مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد بیان کرد: قوه قضاییه این رویکرد را در نظر گرفته است تا اگر معترضان برای اصلاح و رفع نواقص صحبتی دارند مراجعه و نظرات خود را بیان کنند.


وی در ادامه‌ گفت: رویکرد ایجاد فضای گفت و گو با معترضان اتمام حجتی برای لیدرهای معترضان، گروه‌ها و انجمن‌هایی است که در کشور فعال هستند تا از این طریق نظرات خود را بیان کنند.


مظفری اظهار کرد: با توجه به اینکه قوه قضاییه وظیفه برخورد با اغتشاشات و آشوب گران را دار‌د و وظیفه‌ای برای گفتگو با معترضان ندارد ولی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای  باب گفت و گو را باز کرد.


مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه در کنار میزهای ارائه کننده خدمات حقوقی جهت صیانت از حقوق عامه میزهای گفت وگو را نیز برپا کرده است تا صحبت‌های مردم و معترضان را شنیده و بدون واسطه به رئیس قوه قضاییه منتقل کند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *