مورایس: مقابل صنعت‌نفت دنبال ۳ امتیاز هستیم/ تغییر مدام سرمربی برای تیم‌ها زیاد خوب نیست

18:26 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۱۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار مقابل صنعت‌نفت آبادان دنبال پیروزی و ۳ امتیاز مسابقه هستیم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، در نشست خبری پیش از بازی سپاهان با صنعت نفت آبادان، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*اولین بار است که به آبادان آمده‌ام. یکی دیگر از شهرهای ایران که اگر موقعیت داشته باشم دوست دارم زیبایی‌های این شهر را ببینم. مردم آبادان مشتاق به زندگی کردن هستند. بازی هم زیبایی‌های خودش را دارد.

*زندگی فعلی ما هم یک جور بازی است، اما هیچ چیز مهم‌تر از حس خوبی که فردا قرار است از دو تیم ببینیم نیست. تیم‌هایی که از دو شهر متفاوت ایران هستند و من احترام خاصی را برای تیم حریف قائل هستم. تیمی که آنگونه که من شنیده‌ و نمی‌دانم درست یا غلط است، برزیل ایران است‌.

*این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.

*خیلی واضح است همانگونه که می‌گویند نفت آبادان تیمی برزیلی است از سبک بازی‌ برزیلی‌ها برخوردار است‌. تکنیک خوبی از خودشان نشان دادند. بازی متفاوتی خواهد بود و احترام خاصی برای حریف قائل هستم. ما هم به عنوان تیم سپاهان اهداف خودمان را داریم و آمده‌ایم تا یک بازی خوب داشته باشیم. دنبال ۳ امتیاز هستیم و باید دید فردا چه اتفاقی می افتد. در کل خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

*می دانم به تازگی سرمربی نفت آبادان عوض شده اما برای تیم‌ها زیاد خوب نیست مدام مربی عوض کنند زیرا به ثبات خاصی نیاز دارند. امیدوارم در آینده نزدیک تیم آبادان هم به ثبات خودش برسد و ببینیم بعدها چه می‌شود.

*یکی از بازیکنان ویروسی گرفته که مشخص نیست شرایطش به چه شکل است‌. به دلیل مریضی نتوانست با ما بیاید اما مصدومیت و مریضی بخشی از زندگی است و باید از این اتفاق رد شویم. باید با داشته‌های مان جلو برویم تا ببینیم چه کار می‌توانیم بکنیم اما نفراتی که باید برای بازی فردا داشته باشیم، کامل در اختیار داریم‌.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *