رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار فرمانده انتظامی کل کشور با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

17:07 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۱۱۰
رئیس سازمان قضايی نيروهای مسلح ضمن حضور در ستاد انتظامی کشور با سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور ديدار كرد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام و المسلمين احمدرضا پورخاقان در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور ضمن اشاره به مناسبت‌های اسلامی هفته فراجا را كه طليعه آن مقارن با سالروز آغاز ولايت امام زمان (عج) و انتهای آن مقارن با ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع) و هفته وحدت بود را به فرمانده و کارکنان غیور فراجا و خانواده‌های معززشان تبریک گفت.

وی با اشاره به رضایت رهبر معظم انقلاب از کارکنان انتظامی در راستای خدمت به مردم، گفت: مردم عملکرد و تلاش‌های پرسنل انتظامی را می‌بینند و قدردان فرزندان عزیز خود در فراجا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در خصوص حوادث اخیر با اشاره به صبر و خویشتن‌داری نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی، تاکید کرد: در این آزمون هر چند این نیروها مقتدر بودند اما واقعامظلوم واقع شدند و متأسفانه هم دشمن خارجی به آن‌ها ناسزا گفت و هم بعضی خواص بی بصیرت آب به آسیاب دشمن ریختند ولی آن‌ها تحمل کردند و نگذاشتند در جامعه دوقطبی ایجاد شود.

وی رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد فراجا را قوت قلبی برای آن‌ها دانست و به نوبه خود از زحمات ارزشمند سردار اشتری و همکارانش قدر دانی کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، اظهار کرد: اساس كار ما در سازمان قضایی، پيشگيری از وقوع جرم در نيروهای مسلح است و امسال نیز موضوع پيشگيری از وقوع جرایم سایبری و فضای مجازی را كه مورد تاكيد مقام معظم رهبری نیز است را عملی خواهیم کرد.

در ادامه سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور نیز ضمن تبريک اعياد ماه ربيع الاول و هفته فراجا بيان کرد: ارتباط خوب و مستحکمی بين سازمان‌های نيروهای مسلح با سازمان قضایی وجود دارد که اين ارتباط در راستای اجراء ماموريت‌ها ارتقاء خواهد یافت.

در این دیدار سردار اشتری، گزارشی از عملکرد انتظامی کل کشور در خصوص وقایع اخیر ارائه کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *