رئیس سازمان بسیج مستضعفین: یک میلیون بسته معیشتی هفته وحدت در سراسر کشور توزیع شد

15:34 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۲۹۴۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توزیع یک میلیون بسته‌ معیشتی هفته وحدت در سراسر کشور از سهم ۱۰درصدی مازندران در کمک‌های مومنانه کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز(چهارشنبه) در آیین نهضت سراسری کمک مومنانه سپاه کربلا که به مناسبت هفته وحدت  در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران در ساری و با توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز شد، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ملت ما در دفاع مقدس یک ملت مظلوم اما افتخار آفرین، شجاع، دلیر و عاشورایی بود، اگر بخواهیم دفاع مقدس را خلاصه کنیم و بفهمیم دفاع مقدس ما چه نوع دفاعی بود این نامگذاری‌ها آن را معلوم می‌کند که سه تیپ با نام‌های کربلا، عاشورا و حضرت امام حسین (ع) تشکیل شد، این افتخار برای مازندران در تاریخ ماند که تیپ کربلا به نام این مردم ولایت‌مدار بود.

سردار سلیمانی افزود: رویه‌های سلطه گری آمریکا رو به نابودی است و مسئولان این کشور می گویند اگر تا یک دهه آینده رویه خود را عوض نکند رو به فروپاشی خواهند رفت.

وی خاطر نشان کرد: بنابر آمار خود آمریکایی ها حدود ۵۰ میلیون گرسنه  و ۱۰۰ هزار کارتن خواب در این کشور وجود دارد که دولت آن برای رفع مشکلات آنان درمانده شده است و با وجود این چالش ها، استکبار جهانی نسخه دموکراسی برای مردم جهان می پیچد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد:  آمریکای ملعون با جنگ ستیزی در جهان درصدد رفع بحران های اقتصادی داخل کشور خود است اما ایران اسلامی به این کشور باج نخواهد داد.

سردار سلیمانی با بیان این که، همواره استکبار جهانی درصدد رخنه و نفوذ در کشور است، ادامه داد: آمریکا وحدت و همدلی مردم ایران را نشانه گرفته اما همواره این جامعه ولایتمدار در مقابل این دسیسه ها ایستاده است.

وی اضافه کرد: مردم سربلند ایران همدل و متحد هستند و همواره در مقابل توطئه های استکبار جهانی سربلند ایستادگی و کارشکنی های فتنه گران را خنثی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب در ۳۰ شهریور امسال در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند شما باید کاری کنید تا جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از دوران دفاع مقدس شناختی داشته باشند که شما پیشکوستان می شناسید.

سردار سلیمانی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس مظلوم اما شجاع، دلیر وعاشورایی بود و در آن دوران بسیاری از رزمندگان به صورت در قالب بسیج در شهرستان ها و استان ها فعالیت داشتند و چارچوب سازمان یافته‌ای در آن مقطع برای دفاع از میهن وجود نداشت و به تدریج ساماندهی‌ نیروی نظامی انجام شد و با ساز و کارهای مردمی و با دستان خالی مردم در مقابله بعثی ها ایستادند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز جوانان مازندران در ولایتمداری سرآمد هستند و آن روحیه دفاع از میهن و اهل بیت (ع) در بین آنها وجود دارد که این رویه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: در دوران کرونا که برای همه ملت دارای رنج و درد آکنده بود باز این مردم استان مازندران بودند که یک انسجام و یکچارچگی خلق کردند و در قالب طرح شهید سلیمانی و کمک های مومنانه به کمک کادر درمان و مستضعفین شتافتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ۲۵ میلیون بسته مواد غذایی، ۲۰ میلیون بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، ۷۵۰ سری جهیزیه و ۱۰۰ ها هزار انواع البسه و لوازم التحریر و نذورات و قربانی ها در کمک های مومنانه در سال های گذشته در بین نیازمندان توزیع شد که ۱۰ درصد آن مربوط به مردم مازندران، سپاه کربلا و مسئولان ارشد استان مازندران بوده است.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب نقش آفرینی خوبی دارند و مردم سالاری دینی و جامعه مهدویت در این گام اتفاق خواهد افتاد.

سردار سلیمانی گفت: توزیع بسته معیشتی با رعایت کرامت در هفته وحدت امسال در دست انجام است که یک میلیون بسته موادغذایی و معیشتی در این هفته انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم ما روحیه جوانمردی، برادری، همدلی و کمک های مومنانه را به عنوان ارزش پاس می دارند و در این جامعه اسلامی کمک خیرخواهانه دارای اولویت است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *