فدراسیون‌های برتر در حوزه استعدادیابی معرفی شدند

17:39 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۱۶۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت وررزش وجوانان اعلام کرد : با هدف ایجاد رقابت سالم و به منظور بهبود مستمر فرآیندهای استعدادیابی برای اولین بار نتایج ارزیابی کمیته استعدادیابی فدراسیون های ورزشی اعلام شد.

خبرگزاری میزان – طبق  گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، فرامرز کیانی زاده گفت: با هدف ایجاد رقابت سالم و به منظور بهبود مستمر فرآیندهای استعدادیابی برای اولین بار نتایج ارزیابی کمیته استعدادیابی فدراسیون های ورزشی اعلام شد.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت وررزش وجوانان افزود: ارزیابی صورت گرفته بر اساس شاخص های اعلام شده از قبیل ساختار، تشکیلات و فرایندهای شناسایی، جذب، پرورش و نگهداری از مستعدین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هر فرآیند شامل انجام مجموعه‌ اقدامات و فعالیت‌های خاصی است که دارای ترتیب، توالی ویژه، منطقی و هدفمند است و بر همین اساس ملاک و معیار بهره مندی از امتیازات ویژه و تخصیص اعتبارات به فدراسیون های ورزشی در زمینه استعدادیابی بر اساس امتیازات حاصل از این ارزیابی محاسبه خواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی در پایان گفت بر اساس ارزیابی صورت گرفته فدراسیون ها در چهار سطح خیلی خوب خوب متوسط و ضعیف مورد ارزیابی قرار گرفتند که فدراسیون های کوهنوردی و تکواندو به صورت مشترک اول و فدراسیون های والیبال و کشتی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/


برچسب ها: استعدادیابی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *