بهره‌‌وری، حلقه مفقوده نظام سلامت

15:27 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۱۴۳۲
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بهره‌‌وری را حلقه مفقوده نظام سلامت دانست و خاطرنشان کرد: نقش منابع انسانی توانمند وزارت بهداشت در ارائه خدمت به مردم بسیار پررنگ است و با ارتقای بهره‌ وری منابع انسانی می ‌توانیم بهتر از این به مردم خدمات ارائه کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، بهروز رحیمی، در جلسه مجمع مدیران امور اداری و منابع انسانی قوای سه ‌گانه که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد، با تاکید بر اینکه بزرگترین دارایی، سرمایه و افتخار وزارت بهداشت نیروهای انسانی اش است، تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مردم وابسته به نیروهای انسانی در سازمان است.


وی ادامه داد: وزارت بهداشت در هر شرایطی اعم از تحریم و مشکلات اقتصادی خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می ‌داند، مانند ایثارگری ‌هایی که در زمان همه‌ گیری بیماری کرونا و قبل از آن در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی انجام شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خدمات ارائه ‌شده در حوزه وزارت بهداشت و دانشگاه‌ های علوم پزشکی را بسیار گسترده و شبانه‌ روزی توصیف کرد و گفت: مردم در حوزه سلامت همواره به دولت و نظام امیدوارند.


وی، بهره‌‌وری را حلقه مفقوده نظام سلامت دانست و خاطرنشان کرد: نقش منابع انسانی توانمند وزارت بهداشت در ارائه خدمت به مردم بسیار پررنگ است و با ارتقای بهره‌ وری منابع انسانی می ‌توانیم بهتر از این به مردم خدمات ارائه کنیم.


معاون وزیر بهداشت در ادامه بر اهمیت پویایی علمی در وزارت بهداشت به‌ خصوص در موضوع منابع انسانی تأکید کرد و گفت: نخبگان و متخصصان حوزه‌ های مختلف سلامت در وزارت بهداشت مشغول خدمت به مردم هستند.


رحیمی ضمن اشاره به اهمیت انتخاب مدیران در حوزه ‌های مختلف تصمیم ‌گیری و تصمیم سازی، عنوان کرد: تربیت و جانشین پروری مدیران جوان و نخبه منجر به شایسته گزینی خواهد شد.


وی در پایان گفت: وزارت بهداشت به منظور ارتقای منابع انسانی و مدیریت دانش آماده هم‌ افزایی با سایر دستگاه‌ هاست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *