حدود 2 هزار و 500 پرواز در ایام اربعین حسینی انجام شد

12:47 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۱۰۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در ایام اربعین امسال دوهزار و۴۳۱پرواز انجام شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جادهای با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن، بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی ، مدیران کل برخی از فرودگاه های کشور و مدیران راه و شهرسازی برخی از استان ها و سایر دست اندرکاران در عملیات اربعین ۱۴۰۱ در سالن شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزارشد.

در این مراسم حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن خیر مقدم گفت: در مجموع ۳هزار و۹۵۹پرواز در کل فرودگاه های کشور انجام شده و در ایام اربعین ۲هزارو ۴۳۱ پرواز برای اعزام ۲۷۷هزار زائر انجام شده است.

وی افزود: در این مدت یکهزارو ۷۴۵پرواز به فرودگاه های مرزی انجام شد و یک هزار ۵۲۸ توسط شرکت فرودگاه‌ امام خمینی (ره) انجام شده است.

به گفته سیدی۵۳ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی است و روزانه ۱۵۰۰ پرواز داخلی و خارجی انجام شده و این پرواز ها از طریق برج های مراقبت  سرویس دهی می شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *