وزارت راه متعهد به تحویل واحدهای نهضت ملی در زمان مقرر است

9:38 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۶۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی گفت: معاونت مسکن و ساختمان و شرکت عمران شهرهای جدید متعهد هستند تا متقاضیانی که سهم آورده خود را در زمان مقرر واریز می‌کنند واحدهای مسکونی خود را حداکثر ۳۰ ماهه تحویل بگیرند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در سفر به استان مرکزی و در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی ۲۵۰ متری یک طبقه حیاط‌دار در شهر جدید امیرکبیر اعلام کرد: احداث واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر به عنوان واحدهای نمونه احداث می‌شود. در حال حاضر ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که تعدادی از آنها سهم خود را واریز نکرده اند که امیدوار هستیم با شروع کلنگ زنی مردم آورده خود را تامین کنند تا تکمیل  زیرساخت های موردنیاز شهر به ویژه قطار حومه ای سرعت بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی یک طبقه در استان مرکزی ایجاد شده است که از مردم دعوت می‌کنیم تا در شهر ویلایی امیرکبیر برای اسکان و مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن همکاری و مشارکت داشته باشند.

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: معاونت مسکن و ساختمان و شرکت عمران شهرهای جدید متعهد هستند تا متقاضیانی که سهم آورده خود را در زمان مقرر واریز می‌کنند واحدهای مسکونی خود را حداکثر ۳۰ ماهه تحویل بگیرند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *