رئیس کل دادگستری کردستان: وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم

9:11 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۵۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدارهای جداگانه با فرمانده انتظامی و فرمانده مرزبانی استان، گفت: نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است و در خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است .

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حسینی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، معاونان خود و مدیرکل زندان‌های استان ضمن حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک گفت و اظهار کرد: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی هست.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و تاکید کرد: دستگاه قضایی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری ایلام: حمایت مردم از پلیس سرمایه‌ای ارزشمند است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین در دیدار با فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تبریک این هفته، با اشاره به مرزی بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور، بیان کرد: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و گفت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش انتظامی به نیابت از تمامی آن‌ها از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان تقدیم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *