بایدن: آمریکا و متحدانش تحمیل هزینه‌ها علیه مسکو را ادامه خواهد داد

21:13 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۲۷۹
رئیس جمهور آمریکا پس از وقوع انفجارهای مهیب در پایتخت اوکراین گفت: آمریکا همراه با متحدانش به تحمیل هزینه‌ها علیه مسکو ادامه خواهد داد.

خبرگزاری میزان_ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دنبال وقوع انفجارهای مهیب در کی‌یف پایتخت اوکراین و شهرهای اطراف آن، این حملات را محکوم کرد ضمن درخواست برای توقف حملات، گفت که واشنگتن به همراه متحدانش به تحمیل هزینه‌ها علیه روسیه ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا همچنین تصریح کرد: این حملات موجب تقویت تعهد ما برای ایستادن در کنار مردم اوکراین است. در کنار متحدان و شرکای خود، به تحمیل هزینه‌ها علیه روسیه برای تجاوزاتش ادامه می‌دهیم و پوتین و روسیه را در قبال این جنایات جنگی مسئول می‌دانیم.

بایدن همچنین ضمن تاکید بر این که واشنگتن بر حمایت لازم از  نیروهای اوکراینی برای دفاع از کشورشان ادامه می‌دهد، افزود: ما بار دیگر از روسیه می خواهیم که فوری به تجاوز بی دلیل خود پایان دهد و نیروهای خود را از اوکراین خارج کند.

گفتنی است که صبح روز امروز (دوشنبه) خبرهای متعددی از وقوع انفجارهای مهیب در کی‌یف پایتخت اوکراین و شهرهای اطراف آن در رسانه های بین المللی منتشر شد. سامانه‌های پدافند هوایی در بیشتر شهرهای اوکراین فعال شدند و هشدار حمله هوایی در سراسر این کشور اعلام شد. مقام‌های دولتی و منطقه‌ای از مردم خواستند با توجه به احتمال حملات بعدی از پناهگاه‌ها خارج نشوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *