شناسایی نقاط پرحادثه و معرفی نیازهای مناطق محروم با هدف رفع معضلات ارتباطی

14:39 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۰۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
چهارمین گردهمایی بزرگ خیرین راه و ترابری، روز دوشنبه، ۱۸ مهرماه در سالن غدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - چهارمین گردهمایی بزرگ خیرین راه و ترابری، روز دوشنبه، ۱۸ مهرماه در سالن غدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

عبدالله نوروزی، رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با حضور در این گردهمایی ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: پس از فراگیری بیماری کووید ۱۹ امکان برگزاری مراسم اینچنینی وجود نداشت و پس از سال‌ها امروز گرد هم آمدیم تا بیش از پیش از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم‌.

وی با بیان اینکه این انجمن با هدف ارائه خدمات و کاهش حوادث فعالیت خود را دنبال می‌کند، عنوان کرد: پیش از این ظرفیتی راشاهد بودیم که نیاز به وحدت و انسجام داشت، لذا این انجمن ایجاد شد تا در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای، ناوگان‌ها و دیگر امور اینچنینی گره‌گشایی کند.

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری ارتقاء ایمنی، کاهش زمان سفر و کاهش هزینه‌ها را جزو اهداف این انجمن برشمرد و اظهار کرد: این انجمن نیازهای مناطق محروم را به خیران و نیک‌اندیشان معرفی می‌کند تا با ایجاد راه‌های ارتباطی معضلات این مناطق کاهش یابد. 

نوروزی همچنین به ایجاد پایگاه‌های هلال‌احمر و اورژانس در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: ۹۴ عدد از این پایگاه‌ها بهره‌برداری خواهد شد و این انجمن در راستای احداث نمازخانه نیز گام برداشته است تا رانندگان بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی افزود: انجمن خیرین راه و ترابری دو دوره آموزش ایمنی را در دانشگاه علم و صنعت برگزار کردند و تا کنون هشت هزار راه توسط این انجمن احداث شده است و در ساخت ۵۰۰ پل مشارکت داشتند. 

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری خاطرنشان کرد: این انجمن با ایجاد پل بر رودخانه اروند راه ارتباطی برخی از روستاها که در برخی از فصول سال مسدود می‌شد را بازگشایی کردند و در دیگر استان‌ها نیز اقدامات اینچنینی بسیاری انجام شده است که آثار آن در سال‌های آتی مشاهده می‌شود. لذا امیدوارم توفیقی داشته باشیم تا آینده کشور که متعلق به خود و نسل آینده است را بهتر بسازیم.

شایان ذکر است این جلسه با حضور قاضی‌زاده هاشمی، رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی، سردار مومنی فرمانده پلیس راه کشور، حشمت الله قنبری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و اعضای انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد. 

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار اقتصادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *