رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

350 زندانی خراسان رضوی از ابتدای سال با کمک‌های مردمی آزاد شدند

14:12 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۹۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از آزادی 350 زندانی با بدهی 55 میلیارد تومان توسط کمک های مردمی از ابتدای سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - سعید سرباز جانفدا ضمن تشریح اقدامات مرتبط با دستورالعمل مشارکتهای مردمی مرتبط با زندان‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات مهمی در قالب برنامه های حمایتی و آموزشی با مشارکت مردم و خیرین برای زندانیان استان انجام گرفته است به طوری که از ابتدای سال جاری 350 زندانی با بدهی 55 میلیارد تومانی توسط کمک های مردمی آزاد شدند.

وی افزود : برنامه های حمایتی در حوزه اشتغال زندانیان، مددکاری اجتماعی و قضایی، بهداشت و درمان و شناسایی افراد نیازمند و برنامه های آموزشی در حوزه پیشگیری از جرم، آموزش های فرهنگی و دینی و آموزش مهارت های زندگی بوده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی اضافه کرد: انواع برنامه های حمایتی از خانواده های زندانیان مانند پرداخت هزینه تحصیل فرزندان، برگزاری اردوهای تفریحی، تامین جهیزیه، سبدکالا و کمک های نقدی و برنامه های حمایتی از خود زندانیان مانند برگزاری دوره های سواد آموزی با هدف ادامه تحصیل مددجویان، ایجاد کسب وکارهای پایدار، تشکیل کارگروههای مختلف صلح و سازش برای کسب رضایت از شکات و انواع اقدامات مهم دیگر از جمله خدماتی است که با مشارکت های مردمی برای مددجویان صورت گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *