رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌قضاییه منصوب شد

12:13 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۵۷۶
مراسم تکریم و معارفه رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل ساختمان شهید صدیقیان (ساختمان شماره 3 قوه قضاییه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در مراسم تکریم و معارفه رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه که با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی به عنوان رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی رئیس سابق امور فرهنگی این معاونت قدردانی شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت شهادت یازدهمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسگری(ع) با آرزوی توفیق همکاران در امر خدمتگذاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: بر اساس ماموریتی که از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد، مسئولیت عملیاتی کردن سند تحول و احکام مندرج به حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی محول شد. لذا در این جلسه ضمن تکریم از فعالیت های رئیس سابق امور فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی بعنوان رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه می شوند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی رئیس سابق امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید امور فرهنگی، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی به عنوان رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، گزارشی مختصر از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان مراسم، حکم حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی توسط معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به وی اهدا شد و از حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *