خودداری نهادهای آمریکایی از ارائه اطلاعات درباره آمار جرم و جنایت

11:30 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۸۲۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نهادهای آمریکایی از ارائه اطلاعات به اداره تحقیقات فدرال این کشور خودداری می‌کنند.

خبرگزاری میزان - حدود 40 درصد از سازمان‌های مجری قانون در آمریکا طی سال 2021 هیچ داده‌ای را به برنامه جمع‌آوری آمار جنایات اداره تحقیقات فدرال این کشور (اف‌بی‌آی) ارائه نکردند.

به گزارش «مارشال پراجکت»، این امر شکاف گسترده‌ای در اطلاعات ایجاد می‌کند که مطمئناً توسط سیاستمداران آمریکایی در کمپین‌های انتخاباتی میان‌دوره‌ای مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

این شکاف اطلاعاتی شامل دو شهر بزرگ این کشور از نظر جمعیت، نیویورک و لس آنجلس، و همچنین اکثر آژانس‌ها در پنج ایالت از شش ایالت پرجمعیت آمریکاست: کالیفرنیا، نیویورک، ایلینوی، پنسیلوانیا و فلوریدا.

حدود 7 هزار مورد از 18 هزار سازمان مجری قانون آمریکا سال گذشته اطلاعات جنایی را به برنامه داوطلبانه ارسال نکردند.

در سال 2020 نیز حدود دو هزار و 700 آژانس آمریکایی اطلاعات جنایی خود را به FBI گزارش نکردند.

شکاف داده‌ها تجزیه و تحلیل روند جرم و بررسی ادعاهای سیاستمداران در مورد جنایت را دشوارتر می‌کند.

از آنجایی که بسیاری از شهرهای بزرگ و ایالت‌های پرجمعیت آمریکا گزارش اطلاعات را متوقف کردند، نتیجه‌گیری از داده‌های سال 2021 به ویژه دشوار است.

«ریچارد روزنفلد»، استاد جرم شناسی در دانشگاه «میسوری-سنت لوئیس»، عدم قطعیت داده‌های سال 2021 را «یک آشفتگی» نامید؛ او گفت: این امر به هیچ وجه به بحث ملی در مورد سطح جرم یا راه حل‌های مقابله با جرم کمک نمی‌کند.

هفته گذشته، اداره تحقیقات فدرال آمریکا آمار جرم و جنایت را برای سه ماهه اول سال 2022، گردآوری شده از 56 درصد از سازمان‌های مجری قانون در سراسر این کشور منتشر کرد؛ داده‌های بیش از 8 هزار آژانس در این آمار مفقود بود، و این امر نشان می‌دهد که آمار ملی جرم و جنایت آمریکا ممکن است در آینده نزدیک تعداد قابل توجهی از اطلاعات آژانس‌های مجری قانون را از دست بدهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *