آغاز سال تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت

12:50 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۴۳۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) سال تحصیلی 1401-1402 این دانشگاه آغاز شد.

خبرگزاری میزان - با سخنرانی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) سال تحصیلی 1401-1402 این دانشگاه آغاز شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور اعضای هیئت امناء این دانشگاه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه خیر مقدم گفت و در ادامه نمایندگان اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، دیدگاه ها و درخواست های خود را مطرح کردند.

همچنین آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس هیئت امناء جامعه الامام الصادق(ع) نیز در سخنرانی افتتاح سال تحصیلی این دانشگاه با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت علمی آیت الله مهدوی کنی(ره) در دانشگاه امام صادق(ع) افزودند: از هدف اصلی تأسیس این دانشگاه ترکیب صحیح علوم انسانی وارداتی با علوم اسلامی بود که این بحث، کار اجتهادی طلب می‌کند.

در آغاز این مراسم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مقام شامخ شهدای گمنام در جوار مسجد دانشگاه، با نثار فاتحه و شاخه گل ادای احترام کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *