بازیکنان استقلال پس از توقف مقابل فولاد چه گفتند؟

20:24 - 15 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۶۵۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر واکنش تندی به داوری‌های اخیر داشتند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر واکنش تندی به داوری‌های اخیر داشتند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*سید حسین حسینی

بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در لیگ این قدر فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت فشار گذاشته باشد. متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد و متاسفانه شما دوباره شاهد ناداوری علیه استقلال بودید. نمی‌دانم واقعا خودشان خنده‌شان نمی گیرد. چند هفته قبل مقابل پیکان دو امتیاز ما آن گونه پرید. دو امتیاز هم امروز از دست دادیم که می‌شود 4 امتیاز. اگر این امتیازها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم با اختلاف صدرنشین لیگ بودیم.

وقتی پنالتی‌های هفته پیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که برای برخی تیم‌ها گرفته می‌شود می‌بینیم و صحنه‌هایی که برای ما امروز پنالتی گرفته نشد، خنده‌مان می‌گیرد. استقلال دوباره به صدر نزدیک شد و باز ناداوری‌ها علیه استقلال شروع شد. خجالت دارد.

عارف غلامی هم جزئی از خانواده ماست و مطمئنم مشکلش خیلی زود حل می‌شود و دوباره در کنار ما خواهد بود.

به نظرم داور تمرکز لازم برای این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشت. شما خودتان از رفتار رضا میرزایی متوجه می‌شوید که مدافع حریف پایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زد4.، اما متاسفانه پنالتی گرفته نشد.

*آرش رضاوند

بازی خوبی بود. جز معدود سال‌هایی بود که توانستیم موقعیت‌های زیادی مقابل فولاد خلق کنیم. در هر دو نیمه هم سوار بازی بودیم اما نتوانستیم به خوبی از فرصت های خود استفاده کنیم. 3-4 صحنه مشکوک در بازی وجود داشت که کارشناسان باید اظهار نظر کنند. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. چند صحنه متوالی رخ داد و کمی تمرکز تیم ما بهم ریخت. خطا روی بابایی و میرزایی مشکوک بود و امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

شرایط نسبت به سال گذشته متفاوت شده است. من از شرایط خودم راضی هستم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم. همچنین بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال هم هنگام ترک ورزشگاه خطاب به خبرنگاران اعلام کرد که داور 4 پنالتی برای استقلال را اعلام نکرد.

*روزبه چشمی

 در این بازی 4-3 صحنه پنالتی رخ داد که جای هیچ بحثی ندارد. دو بار داور رفته روی نقطه پنالتی و برگشته به بازیکن ما کارت زرد داده است. دیگر نمی‌شود در مورد این مسئله حرف زد.

*بحث تمرکز داور نیست، اگر یک صحنه باشد می‌گوییم ندیده، اما 4 صحنه پنالتی در یک بازی رخ داده است. کدام آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می خواهد پنالتی بگیرد. اگر داور تمرکز ندارد بهتر است سوت نزند، اما اگر می‌خواهد سوت بزند باید درست سوت بزند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این دیگر در داوری عجیب است.

*محمد محبی

همان طور که از بازیکنان انتظار دارند که بهترین کیفیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم، ما هم انتظار داریم داوران بهترین کیفیت قضاوت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند. وقتی به داور کمی صحبت می‌کنی، می‌خواهند به تو کارت زرد بدهند. این مسئله سر من آمده است. در لیگ‌های قبل از اینکه به پرتغال بروم هر وقت با داور صحبت کردم کارت زرد گرفتم و دوبار این مسئله باعث اخراجم شده است.

حداقل دو صحنه پنالتی مشکوک بود که می‌توانستند حداقل یکی از آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پنالتی بگیرند. در این بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما به گل ننشست. در نهایت این بازی مساوی شد و 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم، داور حداقل می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

از شرایط خودم راضی هستم اما آن طور که قبلا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نسبت به فوتبال خوشحال بودم اکنون نیستم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام تمرکزم روی عملکرد خودم است تا بهترین شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشم. بقیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم به خدا می‌سپارم.

*رضا میرزایی

همه کارشناسان گفتند پنالتی بوده و دیگر نیازی نیست من صحبت کنم. تمام صحنه‌ها واضح است. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر 4-3 بار صحنه آهسته پخش شد. صد درصد مدافع فولاد پای من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، تمام بازیکنانشان هم گفتند پنالتی بوده است. در اولین صحنه به من کارت زرد نشان داد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پنالتی نگرفت.

دومین صحنه هم صد درصد پنالتی بود. با توپ بیرون رفتم و باید برای فوتبال ضربه دروازه اعلام می‌کرد اما چرا کرنر گرفت؟ اگر هم پنالتی نبود باید به من کارت زرد دوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داد و اخراجم می‌کرد. چرا این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکرد؟ صحنه دوم هم صد درصد پنالتی بود.

به قرآن، جان مادرم که عزیزتر از او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم قسم می‌خورم که همه بازیکنان فولاد گفتند دومین صحنه صد درصد پنالتی بود، اما الان نمی‌آیند و در میکسدزون بگویند پنالتی بود. از مادرم عزیزتر در این دنیا ندارم، جان او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قسم می‌خورم که خود بازیکنان فولاد گفتند که پنالتی بوده است.

داور می‌گفت تمرکز من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم ریخته‌اید، پنالتی بگیرد تا تمرکزت بهم نریزد. چرا ما باید حرص بخوریم. همه کارشناسان گفتند پنالتی بوده و دیگر نیازی به گفتن من نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *