نکونام: نمی‌خواستیم در آزادی به استقلال ببازیم/ داور قضاوت خیلی خوبی داشت

19:37 - 15 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۶۴۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: نمی‌خواستیم در آزادی به استقلال ببازیم و به همین دلیل چیدمان و ترکیب و تاکتیک متفاوتی داشتیم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از تساوی مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با توجه به شرایطی که استقلال در چند هفته اخیر داشته و در خانه و خارج از خانه توانسته‌اند بازی‌ها را به سود خود رقم بزنند و خودشان را به جمع مدعیان برسانند می‌دانستیم که چگونه باید به آنها ضربه بزنیم و بازی را کنترل کنیم.

*در نیمه اول دو فرصت به تیم حریف دادیم و کمی در حمله عجله داشتیم. در نیمه دوم تمام روزنه‌های بسته شد و فرصتی به حریف ندادیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. می‌دانستیم که چگونه باید بازی کنیم تا شرایط برای استقلال سخت شود اما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازی مساوی شد. پس از آن استقلال روی ارسال های بلند تمرکز کرد و برنامه آن‌ها را می‌دانستیم. 

*روی ضربات ایستگاهی فرصت های خوبی خلق کردیم و می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم. در نیمه دوم فرصت خاصی به استقلال ندادیم و بازی همانطور که باب میل ما بود پیش رفت. استقلال تیم قدرتمندی است و چندین ملی‌پوش در ترکیب خود دارد و این شرایط را برای هر تیمی سخت می کند.

*بازیکنانم امروز خیلی خوب زحمت کشیدند و برنامه‌های تاکتیکی را در نیمه دوم خیلی خوب اجرا کردند. نیاز داریم این روند را حفظ کنیم، چون فصل سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت، چون جام‌جهانی را هم در پیش داریم اما تیم ما باید به این روند خود ادامه دهد. 

*در لحظه زندگی می‌کنم و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که نه تنها باعث عصبانیت من بلکه باعث عصبانیت کل تیم بود. تعویض اجباری به ما ضربه زد و وقتی گل دریافت می‌کنیم همه عصبی می‌شوند. درمجموع عملکرد تیم‌مان رضایت بخش و خوب بود. چیزی که می‌خواستیم و برای آن برنامه داشتیم را گرفتیم. تاکتیک ما امروز نسبت به گذشته متفاوت بود. نمی‌خواستیم در آزادی به استقلال ببازیم و به همین دلیل چیدمان و ترکیب و تاکتیک متفاوتی داشتیم.

*از روزی که به فولاد آمده‌ام برای این موضوع می‌جنگم اما با واقعیت هم زندگی می‌کنیم. تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس و سپاهان و ... هم می‌جنگند که بهترین عملکرد را داشته باشند. برای ما مهم است که به تلاش خود ادامه دهیم. اگر فکر کنیم که چه اتفاقی برای سایر تیم‌های رخ می‌دهد بازنده خواهیم بود. بازیکن در زمین نتیجه را رقم می‌زند. تا امسال که در فولاد بودم شاگردانم بهترین عملکرد را داشته‌اند و امیدوارم امسال هم سال خوبی را برای مردم خوزستان رقم بزنم.

*خودم فیلم صحنه‌ها را دیدم. در یک صحنه که به نظرم کارت زرد داور به بازیکن استقلال درست بود. در یک صحنه دیگر هم اصلاً اتفاقی رخ نداد و برخوردی صورت نگرفت و حتی به نظرم توپ به اوت رفت که داور به اشتباه کرنر اعلام کرد. وقتی در دقیقه یک بازی، بازیکن استقلال خودش را در محوصه جریمه ما سرنگون کرد به بازیکنان خود تذکر دادیم که در محوطه جریمه هیچ بازیکن پا نندازد، چون آنها می‌خواهند پنالتی بگیرند. این موضوع هم به خوبی اجرا شد و به نظرم داور قضاوت خیلی خوبی داشت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همه کمک کنند که فوتبال ما بهتر شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *