قربانی: مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی تیراندازی برای اعزام به مصر انجام شد

11:12 - 14 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۵۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۲۴ توزیع می‌شود و در همین راستا طبق برنامه و دستورالعمل فدراسیون جهانی و مصر کشور میزبان همه اقدامات را انجام دادیم.

خبرگزاری میزان - مرتضی قربانی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای تیراندازان جهت اعزام به مسابقات جهانی مصر اظهار داشت: بعد از اعزام تیم‌های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به مسابقات برزیل، آذربایجان، قونیه و قزاقستان، چند ماه بود در تدارک اعزام بزرگسالان و جوانان در دو بخش زنان و مردان به مصر بودیم و‌ تمام اقدامات قانونی برای دریافت ویزا را انجام دادیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه افزود: در این مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۲۴ توزیع می شود و در همین راستا طبق برنامه و دستورالعمل فدراسیون جهانی و میزبان همه اقدامات را انجام دادیم. اعزام ما ۱۶ مهر ماه است و مسابقات از ۲۰ مهر آغاز می‌شود. فدراسیون اقدامات لازم را از طریق وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک کشورمان انجام دادیم و با فدراسیون جهانی مکاتبات لازم صورت گرفته است.

قربانی خاطرنشان کرد: ما آماده اعزام هستیم و بلیط برای ۱۶ مهر ماه تهیه شده و هتل را رزرو کرده‌ایم و از کشور میزبان درخواست داریم با توجه به وقت کوتاه باقی مانده در خصوص صدور روادید اقدامات لازم را انجام دهند تا ان‌شالله در کنار هم یک مسابقه خوب را شاهد باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیراندازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *