آیت‌الله آملی لاریجانی: مسئولان به اعتراضات عنایت داشته باشند

16:48 - 12 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۳۷۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان موظف هستند در بحث چرایی درگذشت خانم جوان وارد عمل شوند.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاحیه دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اعضا، عصر امروز آغاز شد.

در این جلسه با حضور اعضای جدید، تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از این نهاد انقلابی پیگیری می‌شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این جلسه با اشاره به فتنه اخیر بیان کرد: رهبر انقلاب روز گذشته تحلیل هوشمندانه فرمودند. بر اساس این تحلیل دشمن با تمام قوای خود به میدان آمده تا بر امواجی سوار شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: مسئولان موظف هستند در بحث چرایی درگذشت خانم جوان وارد عمل شوند. اما رسانه‌های بیگانه در صدد تحریک جامعه با تمام ابزار رسانه‌ ای به میدان آمدند.

وی تأکید کرد: ملت ایران البته وقتی رفتار اغتشاش گران را دیدند به میدان آمده و از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند. البته قوه قضاییه با اتقان به مسئله رسیدگی می‌کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در کشور ادامه داد: در این جلسه از همه مسئولان می‌خواهیم به اعتراضات عنایت داشته باشند تا با درایت و فکر و طراحی از پیچ های تاریخی و تحریم‌ها بیرون بیاییم و ملت ایران سرافراز باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت با بیان گزارشی از دور قبل  ادامه داد: در این مجمع در دور هشتم ۱۱۱ جلسه در صحن و ۳۰ مصوبه داشته است. ۳۴ جلسه در موضوعات امنیتی، اقتصادی و مسائل بین‌المللی برگزار شده است. علاوه بر جلسات صحن، نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام بر عهده هیئت عالی نظارت قرار گرفته و کار مستحکمی در حال انجام است تا مصوبات قوی و متقن باشد.

وی با بیان اینکه جلسات هیئت عالی نظارت در دور قبل ۱۱۴ جلسه و ۴۲ مصوبه داشته است گفت: با توجه به اهمیت مجمع و هیئت عالی نظارت از اعضای محترم انتظار میرود در جلسات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *