آرمات: یک بازی در هر هفته به جذابیت بازی‌ها کمک می‌کند/ توجهی به شکست هفته اول شهداب نداریم

9:45 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۳۰۲۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: انتظار داشتیم در این الزام و قوانین عدالت بین تیم‌ها رعایت شود.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم ایفاسرام اردکان در نخستین سال تیمداری در ليگ برتر والیبال، اظهار داشت: با وجود اینکه تیم در دقیقه ۹۰ بسته شد، اما خوشبختانه بازیکنان باکفیتی جذب شد. در واکنش به ادعای برخی مبنی بر اینکه ایفاسرام بازیکنان اسمی جذب کرده باید اشاره‌ کنم که هماهنگ کردن همین بازیکنان زمان می‌برد و سخت است. با توجه به اینکه دیدار هفته نخست ما در لیگ به تعویق افتاد، تاکنون بازی رسمی انجام نداده‌ایم و به همین هنوز در شرایط مسابقه قرار نداریم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت تا با هماهنگی مد نظر برسیم تا در ابتدا بین ۸ تیم نهایی قرار بگیریم و پس از حضور در پلی‌آف برای مراحل بالاتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد دیدار هفته دوم مقابل شهداب یزد، گفت: بازی اول‌مان در لیگ مقابل تیم شهداب یزد، قهرمان فصل قبل است که قطعا نبرد دشواری خواهد بود. به هیچ عنوان به باخت هفته نخست شهداب توجه نمی‌کنیم چرا که چنین‌ شکست‌‌هایی برای تیم‌های مدعی رخ می‌دهد و تلاش می‌کنیم تا بازی خودمان را بدون توجه به نام بازیکنان حریف انجام دهیم‌. شهدابی‌ها هم قطعا به دلیل باخت در بازی اول با تمام قوا ظاهر خواهند شد و امیدواریم بازی جذابی شاهد باشیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان درباره برنامه‌ریزی این‌ فصل و انجام یک بازی در هر هفته، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی واقعا منطقی و خوب است و خوشحالیم که بالاخره این اتفاق رخ داد که در هر هفته یک بازی برگزار شود. هرچند ما به دلیل تعویق دیدار نخست‌مان باید ۲ هفته در روز یکشنبه بازی کنیم، اما باز هم از برنامه جدید رضایت داریم. به دلیل طولانی بودن مسافت بین شهرها بیشتر تیم‌ها ۲ پروازه به مقصد می‌رسند، اما با انجام یک بازی در هفته بازیکنان فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین را خواهند داشت که قطعا روی جذابیت لیگ هم موثر خواهد بود.

آرمات در پایان در مورد الزام فدراسیون والیبال برای استانداردسازی کفپوش و سالن تیم‌های میزبان گفت: اتفاق خیلی خوبی و  بالاخره برای والیبال ایران که بین ۱۰ تیم برتر جهان قرار دارد، تجهیز سالن‌ها و کفپوش مناسب حداقل مواردی هستند که باید برای حرفه‌ای شدن رعایت شوند. با اینکه این اتفاق خوبی بود، اما کاش سازمان لیگ پای حرفی که در ابتدا زده بود، پافشاری می‌کرد زیرا در ابتدا به تیم‌ها اولتیماتوم زمانی دادند که کفپوش مناسب خریداری کنند و باشگاه ایفاسرام همان اول سالن خود را تجهیز کرد، اما سپس دیدیم که به بقیه تیم‌ها زمان بیشتری داده شد و تا نیم فصل می‌توانند سالن خود را تجهیز کنند. باتوجه با با اینکه ایفاسرام در خارج از ایران هم دفتر دارد، باشگاه ما می‌توانست در صورت نبود محدودیت زمانی با شرایط بهتری کفپوش مدنظر را تهیه کند. انتظار داشتیم در این الزام و قوانین عدالت بین تیم‌ها رعایت شود. متاسفانه پس از این اتفاقات مالک و مدیران ایفاسرام کمی دلخور شده بودند که با توضیح شرایط این دوستان را توجیه کردیم، اما امیدوارم با پافشاری روی قوانین باعث دلسرد شدن باشگاه‌های خصوصی نشویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *