خانواده مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی مجلس حضور می‌یابند

11:08 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۴۵۳
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به مجلس بیایند.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: محمد صالح جوکار با بیان اینکه مجلس و دولت با جدیت پرونده فوت مهسا امینی را بررسی می کنند، گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به مجلس بیایند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون امور داخلی برای بررسی پرونده فوت خانم امینی گفت: کمیسیون امور داخلی در این راستا گزارش کامل در مورد پرونده فوت خانم امینی را از فرمانده انتظامی و پزشک قانونی اخذ کرده و ماموران اورژانس هم مشاهدات خود را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  ارائه دادند، علاوه بر این فیلم ۳۳ دقیقه‌ای مرحومه امینی از زمان بازداشت تا حضور در مرکز انتظامی و اعزام به بیمارستان در کمیسیون امورداخلی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به کمیسیون شوراها بیایند و مقرر شد که امکانات ایاب و ذهاب و اسکان در تهران برای خانواده امینی فراهم شود، زیرا این اظهارات می‌تواند برای روشن شدن این پرونده تاثیرات مثبتی داشته باشد.

 جوکار تصریح کرد: گزارشات مکتوب پزشکی قانونی در مورد سم شناسی و پاتولوژی باید به صورت مکتوب به کمیسیون امور داخلی کشور و شورها اعلام شود تا بعد از جمع بندی این پرونده نتیجه نهایی به سمع و نظر ملت شریف ایران برسد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس با جدیت پیگیر پرونده خانم امینی هستند از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند و تحت تاثیر تبلیغات منفی معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *