جزئیات پرونده کشف جسد سوخته در اطراف نظرآباد استان البرز

21:57 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۰۹۳
دادستان نظرآباد جزئیات پرونده کشف یک جسد سوخته در اطراف نظرآباد استان البرز را تشریح کرد.

سامان قاضی زاده دادستان نظر آباد در گفت‌وگو با میزان در خصوص جزییات خبر کشف جسد سوخته یک زن در نظر آباد استان البرز گفت: در تاریخ ۲۶ تیرماه سال جاری اهالی  روستای گل دره نظرآباد متوجه آتش سوزی و دود غلیظ می شوند و موضوع را به پلیس آگاهی اعلام می کنند.

وی افزود: بعد از حضور پلیس آگاهی در محل، متوجه جسد سوخته می شوند. بعد از ارسال جسد به پزشکی قانونی و بررسی ابتدایی آن مشخص می شود جسد متعلق به یک زن حدود ۳۰ ساله است. همراه جسد یک دستنبد و گردنبد طلا و بخشی از یک روسری کشف شده بود.

قاضی زاده بیان کرد: بعد از بررسی های اولیه و با دستور دادستانی به شهرهای استان های البرز و تهران برای شناسایی این فرد نیابت داده شد تا اگر خانواده ای مفقودی دارد برای شناسایی جسد مراجعه کند.

دادستان نظر آباد ادامه داد: خانواده متوفی که ۴ روز قبل خبر مفقودی دخترشان را به پلیس آگاهی تهران اعلام کرده بودند با اطلاع از کشف جسد در نظر آباد برای شناسایی آن به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

قاضی زاده بیان کرد: خانواده مراجعه کننده با رویت دستنبد و گردنبد کشف شده و لباس های باقی مانده، جسد را شناسایی کردند و برای انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی ارجاع داده شدند. با اعلام نتایج آزمایش ها، هویت جسد شناسایی و به خانواده وی تحویل داده شد.

وی افزود: خانواده این دختر در کرج ساکن بودند و خودش در تهران زندگی می کرد.

دادستان نظر آباد با بیان اینکه بعد از شناسایی جسد، تمام تماس های تلفن همراه وی رصد شد، گفت: با رصد تلفن همراه جسد مشخص شد، وی در تاریخ ۲۶ تیر ماه از منزل شخصی خود در تهران خارج شده و به یک مطب زیبایی مراجعه کرده است که این موضوع را خواهر متوفی تایید کرده است.

دادستان نظر آباد تصریح کرد: با رصد آنتن تلفن  همراه مشخص شد این فرد به همراه یک نفر دیگر بعد از خروج از مطب به سمت نظر آباد حرکت کرده که در این منطقه تلفن همراه وی خاموش و سیم کارت در گوشی دیگری فعال می شود.

وی گفت: شخصی که از سیم کارت متوفی را در گوشی جدید فعال کرده بود به اردبیل و بعد به قشم سفر کرده بود که با شنود تماس ها این فرد در قشم دستگیر شد.

دادستان نظر آباد افزود: فرد دستگیر شده در اظهارات اولیه اقرار کرد که راننده پزشک مطب زیبایی است و فردی برای جراحی بینی به مطب مراجعه کرده بود که در حین جراحی فوت می کند و جسد را تحویل وی می دهند تا آن را از بین ببرد.

قاضی زاده ادامه داد: راننده اقرار کرد که جسد را به بیابان های اطراف نظرآباد منتقل کرده و سوزانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئول مطب زیبایی  بازداشت شده، گفت: تمام کارکنان کلینیک زیبایی که شامل چند پرستار که در عمل دخیل بودند بازداشت شده اند.

دادستان نظر آباد با بیان اینکه پزشک این مطب دارای ۲ کلینیک در مناطق تهرانپارس و جردن است و این حادثه در کلینیک تهرانپارس رخ داده است، افزود: سوابق کیفری پزشک مطب زیبایی بررسی و مشخص شد که در دادسرای جرایم پزشکی تهران دارای پرونده است.

وی بیان کرد: پرونده های این فرد برای تجمیع و رسیدگی در حال ارجاع به دادسرای نظر آباد است.

دادستان نظر آباد با بیان اینکه قرار بازداشت موقت برای تمام کارکنان کلینیک زبیایی صادر شده است، گفت: در حال حاضر تمام پرسنل کلینیک در زندان هستند و تحقیقات در خصوص کشف همه ابعاد پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *