ربیعی: طلب مس از کمیته داوران 6 امتیاز شد/ پیش بینی بازی متفاوتی از صنعت نفت را داشتیم

21:57 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۰۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: با توجه به تغییرات جدولی و تغییراتی که حریف دارد، بازی متفاوتی نسبت به شش هفته گذشته از صنعت نفت خواهیم دید.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 *به تیم نفت آبادان خسته نباشید و تبریک می گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. می‌دانستیم با توجه به تغییرات جدولی و تغییراتی که حریف دارد، بازی متفاوتی نسبت به شش هفته گذشته از صنعت نفت خواهیم دید. هر دو تیم زحمت کشیدند. قسمتی از بازی برای ما و قسمتی برای آن ها بود. دو سه موقعیت در 5 دقیقه آخر داشتیم.

*در مورد داوری صحبت نمی کنم، اما مشخصا خطابم افشاریان است. مس رفسنجان طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی های ابتدایی مورد اشتباهات بسیار شدید و تاثیر گذار بود. اعلام کردم 4 امتیاز طلب ما از اشتباهات داوری است. اگر گل نفت آبادان امروز سالم بود، من ربیعی که زیاد هم زبان گلایه ندارم، مخلص همه دوستان هستم و از همه هم عذرخواهی می کنم. 

*اگر گل حریف آفساید باشد که همه شما قوانین داوری را می دانید و می توانید صحنه گل را نگاه کنید؛ آقای کمیته داوران، طلب ما 6 امتیاز شد!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *