رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروش ویژه بسته محصولات فرهنگی «سرباز»

12:27 - 09 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۹۳۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسته محصولات فرهنگی سرباز را با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می‌کند.

خبر گزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی انتشارات انقلاب اسلامی؛ محصولات فرهنگی سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می‌کند.

بسته «سرباز» شامل دوعنوان کتاب، ۲۲ قطعه تصویر و یک قطعه پوستر است. اولین محصول این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» است که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در بر می‌گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب مصور «قاف»

کتاب مصور «قاف»، دیگر محصول بسته‌ سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ ۳۳ روزه‌ لبنان است که درقالب داستان تصویری منتشر شده است.۲۱ قطعه از عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که ۴ قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است.

همچنین عکس ویژه‌ای که به دیدار خانواده‌ حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳ اختصاص دارد، همراه با متن سخنرانی معظم‌‌له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است و پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست» آخرین محصول این بسته است.

بسته «سرباز» با طراحی منحصر به فرد

بسته «سرباز» با طراحی منحصر به فرد از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند این بسته را تا 15 مهرماه با 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور از سایت انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس www.khameneibook.ir تهیه نمایند.

انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسته محصولات فرهنگی «سرباز» را با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *