رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در نابلس/مقابله مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست

11:17 - 27 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۸۰۶۶
در پی تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت یک پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان نابلس، این پهباد سقوط کرده است.

خبرگزاری میزان - مبارزان مقاومت فلسطین شب گذشته به سمت یک پهپاد رژیم صهیونیستی، که در آسمان اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس به پرواز درآمده بود، تیراندازی کردند.  

منابع عبری زبان نیز اعلام کردند که در پی تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت این پهپاد رژیم اشغالگر در آسمان نابلس، این پهپاد سقوط کرده است.

رزمندگان مقاومت همچنین فلسطین روز یکشنبه به چندین مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس تیراندازی کردند.

منابع محلی گزارش دادند که رزمندگان مقاومت به سمت محل استقرار نظامیان صهیونیست در نابلس تیراندازی شدید کردند که سومین حادثه از این دست در دو هفته گذشته است.

در همین چارچوب، نیروهای اشغالگر به شهر «جماین» در جنوب نابلس یورش برده و به بسیاری از منازل فعالان و اسرای سابق فلسطینی یورش بردند.

شب گذشته و سحرگاه امروز، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در جریان یورش و تهاجم به کرانه باختری و قدس اشغالی دست به بازداشت تعدادی از فلسطینی‌ها زدند.

نیروهای اشغالگر، «جمعه التایه»، یکی از سران جنبش جهاد اسلامی را در جریان یورش به محله ساث «مرحبه» در رام الله بازداشت کردند.

در «جنین»، نیروهای اشغالگر دو جوان به نام‌های «وسیم سعدی الساعدی» و «محمد سایل نشاط الساعدی» را پس از یورش به خانه‌های بستگانشان در شهرک «السیلات الحارثیه» در غرب «جنین» بازداشت کردند.

رسانه‌های عبری پس از سکوت اشغالگران، عملیات تیراندازی توسط مقاومت فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی «الجلمه»، در شمال جنین را فاش کردند.

به گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، این عملیات فاش نشده و یکشنبه گذشته انجام شد؛ زمانی که نظامیان صهیونیست در حالی که در حال گشت زنی در نزدیکی ایست بازرسی «الجلمه» بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیات به دلایلی توسط ارتش این رژیم فاش نشده بود.

همچنین «معاریو» در گزارشی یک حادثه جدی را فاش کرد که هفته گذشته در پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در نقب اشغالی رخ داد.

بر اساس این گزارش، افراد ناشناس موفق شدند به این پایگاه نظامی یورش برده و سه قبضه تفنگ از نظامیان شرکت کننده در دوره افسری توپخانه در حالی که خواب بودند، سرقت کنند.

این اولین بار نیست که پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در نقب اشغالی مورد سرقت قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *