رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مداح: کسب سهمیه از طریق قاره‌ای منطقی‌تر است/ هیچ تکواندوکاری در تیم من حاشیه امنیت ندارد

9:45 - 25 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۵۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان معتقد است شانس کسب سهمیه از طریق رقابت‌های قاره‌ای بیشتر است.

مینو مداح در گفت‌وگو با میزان، درخصوص دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو اظهار داشت: اردوها به طور پیوسته برگزار می‌شود و تنها پس از بازگشت از مسابقات ۲، ۳ روز به تکواندوکاران استراحت می‌دهم. حتی زمانی که ما به مسابقات پاریس اعزام شدیم تیم ملی زیر نظر مربیان در حال تمرین بود.

وی درباره دعوت جداگانه از چند تکواندوکار به اردو گفت: مهلا مومن زاده، ملیکا میرحسینی و کیمیا همتی نفراتی بودند که آسیب زانو و مچ پا داشتند و در انتخابی مرحله اول غایب بودند. من در جریان این موضوع بودم و صبر کردم تا دوره ریکاوری آنها تمام شود. به هر حال برای این نفرات هزینه شده و پتانسیل بالایی هم دارند و نباید از آنها چشم پوشی کرد.

*ویزای فرانسه در وقت‌های اضافی صادر شد

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درخصوص اینکه آیا میرحسینی و همتی اردو را ترک کرده‌اند، تصریح کرد: ملیکا میرحسینی و کیمیا همتی اعلام کردند نظر پزشکان این است که باید ریکاوری آنها کامل شود و بعد به اردو بازگردند که من با این موضوع موافقت کردم. از این 3 نفر فعلاً مومن زاده در اردو حضور دارد ضمن اینکه مریم رضانژاد و اسماعیلی هم در اردوهای ما حاضر بودند و حذف نشدند. نمی‌دانم این خبر که ما برخی‌ها را جداگانه دعوت کردیم از کجا آمده؟!

مداح درباره تأخیر در اخذ ویزای فرانسه گفت: ویزای فرانسه در وقت‌های اضافی صادر شد و وقتی به این کشور رسیدیم، ناهید کیانی مستقیم از فرودگاه به وزنکشی اعزام شد و فردای آن روز هم روی شیاپ چانگ رفت. از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه پیگیر کارهای ما هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. امیدوارم برای حضور در انگلیس هم روادید صادر شود.

*نمی‌دانم دیگر چطور باید حُسن نیتم را ثابت کنم

وی در پاسخ به این سوال که کسب سهمیه از طریق رنک ساده تر است یا قاره ای گفت: از طریق رنک کار خیلی سخت است چون ما از نظر امتیازی از رقیبان عقب هستیم و بچه‌ها باید تمام گرندپری ها شرکت کنند تا بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند. من فکر می‌کنم در بخش قاره‌ای امید ما بیشتر است و این یک تصمیم منطقی خواهد بود، اما بهتر است مسابقات مختلف را هم به سادگی از دست ندهیم تا بازیکنان ما در جریان مسابقات قرار بگیرند و بتوانند شناخت خوبی از رقیبان داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درخصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند از الان نفرات اعزامی به مسابقات قاره‌ای مشخص هستند، خاطرنشان کرد: بخدا این حرف‌ها را که می‌شنوم فقط افسوس می‌خورم که چرا برخی‌ها از حواشی را علیه تیم ما راه می‌اندازند. هیچ ورزشکاری در تیم من حاشیه امنیت ندارد و تفاوتی بین هوگوپوشانم قائل نیستم. نمی‌دانم دیگر باید چگونه حُسن نیتم را ثابت کنم، اما مطمئن باشید با قدرت به سمت اهدافمان حرکت می کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *