استکی: هند با بوکسورهای المپیکی به ایران می‌آید/ منتظر روشن شدن تکلیف قرارداد شه‌بخش هستیم

8:45 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به خاطر کمبود جا، کوچک بودن سالن و یک سری امکاناتی که نداریم مجبور شدیم فقط 16 بوکسور را به اردو دعوت کنیم.

علیرضا استکی در گفت‌و‌گو با میزان، درباره دلیل محدودیت بوکسورهای دعوت شده به اردو اظهار داشت: به خاطر کمبود جا، کوچک بودن سالن و یک سری امکاناتی که نداریم مجبور شدیم فقط 16 بوکسور را به اردو دعوت کنیم. در این گروه 13 نفر از بوکسورهای قهرمان کشور و 3 بوکسور از کسانی که در کویت عملکرد قابل قبولی داشتند به اردو فراخوانده شدند.

وی افزود: یک گروه دوم هم متشکل از 16 بوکسور داریم که با برنامه‌ای که به آن‌ها داده‌ایم در باشگاه های خودشان تمرین می‌کنند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مشت‌زنان هم یک روز به اردو می‌آیند و بازی تدارکاتی غیررسمی با هند برگزار می‌کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس درخصوص قطعی بودن اردوی مشترک با هند گفت: تیم ملی بوکس هند درخواست اردوی مشترک با ایران را داشت و به احتمال 90 درصد این اردو قطعی است. این تیم با بوکسورهای المپیکی به ایران می‌آید و ما فقط هزینه اسکان را می‌پردازیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: روز 15 شهریور یک بازی رسمی بین تیم‌های ایران و هند برگزار می‌کنیم تا بتوانیم بوکسورهای خود را محک بزنیم و مطمئناً از این اردو بهترین خروجی را می‌گیریم.

استکی درباره احتمال حضور شه بخش در این اردو تصریح کرد: منتظر هستیم تا تکلیف قرارداد دانیال با باشگاهی که در حال مذاکره است، مشخص شود، اما او اولویت ما در وزن خودش است هرچند که بوکسورهای مانند محمد کمالی، بهمن ابراهیمی و مبین اعلایی هم داریم. در هر صورت ما هرکاری که باید را برای دانیال انجام دادیم و به وجود او افتخار می‌کنیم و امیدوارم مسیر لژیونر شدن برای سایر بوکسورهای ایرانی هم باز شود تا این بچه ها از نظر وضعیت معیشتی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *