رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یورش شهرک نشینان به شرق رام الله/تحریم دادگاه‌های رژیم صهیونیستی از سوی اسرای فلسطینی

13:55 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۴۱۴
گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در شرق رام الله حمله کرده و به خودروها و باغ‌های آنها آسیب رساندند.

خبرگزاری میزان - گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در منطقه «سهل» واقع در روستای «المغیر» و «ترمسعیا» در شرق رام الله حمله کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «مرزوق ابو نعیم»، عضو شورای روستایی «المغیر»، گفت که شهرک‌نشینان اشغالگر بخش‌هایی از اراضی این منطقه را به آتش کشیدند.

وی همچنین از حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به باغ‌های زیتون در این منطقه اشاره کرد و گفت که صهیونیست‌ها چندین اصله درخت زیتون را هم قطع کرده و به خودروهای فلسطینیان نیز خسارات زیادی وارد کردند.

تاکید اسیر فلسطینی بر ادامه اعتصاب غذا

در همین حال «خلیل عواوده»، اسیر فلسطینی اعلام کرد که تا آزادی نهایی از زندان رژیم صهیونیستی دست از اعتصاب غذا نخواهد کشید.

وی تاکید کرد که تعلیق حکم بازداشت موقتش موجب نخواهد شد که به اعتصاب غذایش پایان دهد و خواسته او آزادی از زندان است.

این اسیر فلسطینی از عموم ملت فلسطین به خاطر اعلام همبستگی با او در اعتصاب غذایی که از حدود 6 ماه پیش آغاز کرده، تشکر کرد.

نماینده آمریکایی خواستار مشروط کردن کمک‌ها به رژیم صهیونیستی به پایان اشغال فلسطین شد

نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا خواستار مشروط کردن کمک‌های این کشور به رژیم صهیونیستی به پایان اشغال اراضی فلسطینی و توقف سیاست تبعیض نژادی در حق فلسطینیان شد.

«رشیده طلیب»، در همین راستا طوماری را تحت عنوان «همه مستحق امنیت، آزادی و عدالت هستند» ارائه کرده که با استقبال و حمایت نهادهای فلسطینی ـ آمریکایی همراه بوده است.

در این طومار به میلیاردها دلار کمک‌های مالی بی‌قید و شرط به رژیم صهیونیستی از جیب مالیات دهندگان آمریکایی اشاره شده است.

«طلیب» خواستار بازخواست کابینه رژیم صهیونیستی به سبب تجاوزات علیه ملت فلسطین شده و آمریکایی‌ها را نیز به امضای این طومار فراخوانده است.

اسرای فلسطینی برای دویست و سی و دومین روز متوالی دادگاه‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

منابع فلسطینی اعلام کردند که اسرای تحت بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای دویست و سی و دومین روز متوالی دادگاه‌های این رژیم را در اعتراض به بازداشت موقت خود تحریم کردند.

اسرای فلسطینی خواستار پایان دادن به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود هستند.

هم اکنون نزدیک به 500 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت موقت هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *