رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: پرسپولیس همچنان ترسو بازی می‌کند/ دلم به حال هواداران می‌سوزد

1:44 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار است در بازی‌های خانگی هم با یک مهاجم به زمین برویم نباید امیدوار باشیم.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل فولادخوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از همان شروع بازی هر ۲ تیم سعی داشتند میانه زمین را حفظ کنند و همین امر باعث شد تا هم درگیری وسط زمین زیاد باشد و هم شاهد ضریب ارسال پاسهای اشتباه از بازیکنان ۲ تیم بودیم.

وی‌‌ ادامه داد: پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند، اما هنوز هم مانند فضل گذشته با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کنیم و متأسفانه آقای کارشناسی که در برنامه فوتبال برتر دعوت شده هنوز هم سیستمی که پرسپولیس به مصاف فولاد رفته را به درستی تشخیص نمی‌دهد و این مسأله برای رسانه ملی جای تأسف دارد که چنین کارشناسانی را بدون داشتن دانش فوتبالی دعوت می‌کند.

*باوجود اینهمه ستاره، پرسپولیس عملکرد خوبی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم با آماده شدن لوکادیا در کنار عبدی یا پاکدل شاهد اتفاقات بهتری در خط حمله خواهیم بود. دل من به حال هوادارانی می‌سوزد که در این فصل از گرمای سال با هزینه کردن و خرید بلیت برای بازی پرسپولیس به استادیوم آمده بودند تا در کنار بازیکنان و کادرفنی شاهد کسب ۳ امتیاز باشند، اما این اتفاق رخ نداد.

عربشاهی عنوان کرد: اگر قرار است در بازی‌های خانگی هم با یک مهاجم به زمین برویم نباید امیدوار باشیم که بتوانیم از همان شروع لیگ مانند فصول گذشته امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کنیم. با وجود گذشت ۲ هفته از لیگ، پرسپولیس تا الان مانند تیمی ترسو بازی کرده بدون اینکه در این ۲ دیدار بتواند حتی یک گل هم به ثمر برساند.

وی ادامه داد: باید کادرفنی یکی از بازیکنان هافبک دفاعی را از ترکیب خارج و به جای او یک مهاجم به ترکیب اضافه کند تا با حضور ۲ مهاجم در محوطه جریمه بتوانیم شاهد خلق موقعیت گلزنی بیشتری باشیم. در فصل نقل و انتقالات شاهد ریخت و پاشهای عجیبی از طرف کادرفنی برای جذب بازیکنان بودیم و حتی در این میان مدیریت باشگاه همه جوره کمال محبت را به گل‌محمدی از خود نشان داد و تمام خواسته‌های کادرفنی را اجابت کرد، اما با وجود حضور ستاره‌ها در ترکیب پرسپولیس هنوز شاهد عملکرد خوبی از طرف آن‌ها نبوده‌ایم و ثمره‌اش این شده که اکنون در جدول از سپاهان ۴ امتیاز و از استقلال هم یک امتیاز عقب هستیم.

*گل‌محمدی باید دست از ترسو بازی کردن بردارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم در ادامه لیگ کادرفنی تدابیر بهتری را در نظر بگیرد و با رویکرد بهتری از لحاظ سیستمی تیم را روانه میدان کند. خیلی جالب نیست که تیم بزرگی مانند پرسپولیس که ۴۰ میلیون هوادار در تمام ایران دارد، نتواند در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ گلی را به ثمر برساند. آقای سرمربی بهتر است دست از ترسو بازی کردن بردارید و سعی کنید با بردهای شیرین در ادامه لیگ دل هواداران را شاد کنید و از پرسپولیس چهره یک تیم مدعی در لیگ بسازید.

عربشاهی در پایان درباره عملکرد فولادخوزستان خاطر نشان کرد: البته فولاد هم امسال برای موفقیت در لیگ و همچنین آسیا بازیکنان خوبی را جذب کرده و این نشان از سطح بالای این تیم دارد. آن‌ها در این بازی خیلی خوب توانستند روزنه‌ها را در تمامی خطوط پر کنند و اجازه خودنمایی به بازیکنان پرسپولیس ندهند. مطمئنم در ادامه لیگ از فولاد خوزستان هم نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود و نباید این تیم با این ستاره‌هایی که در ترکیب دارد دست کم گرفته شود.

انتهای پیام/



سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
جای همچنین بزرگواران و استوره هایی در فوتبال ما خالی است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *