رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عطایی: مقابل لهستان نواقصی داشتیم/ به جام واگنر به عنوان تورنمنتی تدارکاتی نگاه می‌کنیم

10:49 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۵۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواستیم مجرد، معنوی‌نژاد و بازیکنانی که در سال گذشته کمتر بازی کردند، محکی جدی بخورند.

خبرگزاری میزان - بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان در نخستین دیدار جام واگنر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*مسابقه خیلی خوبی بود. با تیم قدرتمند دنیا بازی کردیم و نسبت به مسابقات لیگ ملت‌ها سه تغییر در جریان بازی داشتیم. می‌خواستیم علی اصغر مجرد، جواد معنوی‌نژاد و بازیکنانی که در سال گذشته کمتر بازی کردند، محکی جدی بخورند.

*لهستان با تمام قدرت والیبال بازی کرد و از تمام بازیکنان اصلی‌اش در جریان بازی استفاده کرد در واقع همان ترکیب اصلی لیگ ملت‌ها در این دیدار حضور داشتند. مسابقه خوبی شد به ویژه در ست دوم که بسیار پایاپای پیش رفت و حتی گاهی در امتیازات جلو هم بودیم، اما فشار بازی بالا بود و چند اشتباه منجر شد، ست را از دست بدهیم.

*مسابقات واگنر، دیدارهایی تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. قرار است در مسابقات قهرمانی جهان در اوج آمادگی باشیم و این رقابت‌ها کمک خواهد کرد که به این آمادگی دست یابیم. به مسابقه برابر صربستان هم به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم. صربستان تیم خوبی است و ترکیب کامل بازیکنانش را با خود آورده است. امیدوارم بازی خوبی شود و مجرد و معنوی نژاد در این شرایط به وضعیت مناسب بازی و آمادگی عالی که مدنظرمان هست، برسند.

*تیم نواقصی با این ترکیب داشت که باید تا مسابقات جهانی از بین برود. نواقصی که قابل رفع است و امیدوارم روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر شود تا با بهترین شرایط به قهرمانی جهان برویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *