دستور دادستان ایرانشهر برای تسریع در روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

9:55 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۳۳۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و بررسی وضعیت خودرو ها دادستان ایرانشهر از پارکینگ های معلم تفتان و امیر المومنین در سطح شهرستان ایرانشهر بازدید کرد.


خبرگزاری میزان-بهمن احمدی در این بازدید که در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و بررسی وضعیت خودرو ها بود ،گفت: پس از بازدید دستورات قضایی لازم برای تسریع در روند تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی ، 250 موتور سیکلت و 200خودروی رسوبی در این انبارها داده شد.


وی تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی را امری مهم دانست و بر لزوم کار جهادی و تعیین تکلیف ۸۰ درصدی این موتور سیکلتها تا چند ماه آینده تاکید کرد.

وی ضمن بررسی چگونگی پذیرش و نحوه نگهداری و معرفی خودروهای توقیفی و ترخیص آنها ، خواستار ثبت دقیق کیلومتر ورودی خودروهای معرفی شده، میزان بنزین موجود در باک خودرو ، اموال موجود در خودرو و میزان سلامت لاستیک های خودروها در زمان ورود و تعیین تکلیف هر چه سریعتر وسایل نقلیه رسوبی شد.


دادستان ایرانشهر افزود: یکی از مظاهر حفظ حقوق شهروندی دقت در نگهداری اموال توقیف شده مردم است که هر گونه قصور یا تقصیری در این خصوص جرم شناخته شده و قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایرانشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *