رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی شهرداری تهران برای مراسم اربعین

15:08 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۷۹۳
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: در مراسم اربعین امسال در کنار توجه به خدمات شهری و حمل و نقل ‌به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای نگاه ویژه‌ای وجود دارد.

خبرگزاری میزان - محمد امین توکلی زاده در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های اربعین حسینی شهرداری تهران که صبح امروز در سالن جلسات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر آمادگی همه نیروهای شهرداری برای خدمات رسانی به زائران حسینی گفت: در روزهای گذشته ما همراه با وزیر کشور در طول یک روز به وسیله بالگرد تمام مرز غربی کشور را مورد بازدید قرار دادیم و نکات لازم در رابطه با فرایند خدمت رسانی به زائران در مرزها احصا و به کمیته های ستاد اربعین منتقل شد.

به گزارش شهر، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با تشریح اهم اقدامات شهرداری تهران در سنوات گذشته اظهار کرد: در سنوات گذشته آنچه در ستاد اربعین شهرداری تهران پایه و اساس بوده موضوع خدمات شهری و موضوع حمل و نقل بود. همکاران شهرداری از سنوات قبل یک مسئولیتی را در عراق بر عهده می‌گرفتند و مردم را از مرزها تا نزدیک ایستگاه‌ سرویس‌های عراقی منتقل می کردند. حوزه هایی مانند سلامت هم در حد پشتیبانی از عزیزان پاکبان و پرسنل شهرداری بوده است؛ در حوزه‌های فرهنگی هم از فعالیت‌هایی که در خود عراق انجام می شد، پشتیبانی می‌کردیم.

توکلی زاده تاکید کرد: در کنار توجه به خدمات شهری و حمل و نقل ‌امسال رویکرد جدیدی اتخاذ شده است که به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای نگاه ویژه ای وجود دارد تا از ظرفیت حضور این مخاطب میلیونی حداکثر استفاده را بکنیم.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر مرزها در موقف‌ها هم قرارگاه ایجاد کردیم و در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا این قرارگاه ها فعال خواهند بود تا علاوه بر همه خدماتی که در سنوات گذشته ارائه می‌شد، شاهد خدمات جدی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: همان رویکردی را که برای برنامه های اربعین دنبال می‌کنیم باید برای راهپیمایی جاماندگان تکرار کنیم و این برنامه‌ها در تهران با محوریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *